Re: na 31 jaar intensief gebruik sprong in het diepe
Posted: Wed Aug 05, 2020 5:21 pm
De wielarmen van de bagheera 1 en 2 zullen passen alleen heb je twee soorten lagers een smal en een breed lager en de wieluitlijnpositie is iets verandert. Dit verschil zit in de wielarm zelf. Daar kun je dus niks aan regelen. Als je de verkeerde wielarmen hebt is de uitlijning van de achterwielen niet optimaal,maar ik denk dat je dit niet zult merken tijdens het rijden. Het zal wel de banden iets meer belasten.
Dus de armen zouden moeten passen. Er staat een aangegoten sterretje achter het gietnummer hiermee kun je zien om welke wielarmen het gaat.
Dit staat duidelijk in het werkplaatshandboek beschreven.
De vraag is nu! waarom gaat je remschijf iets dieper in de wielarm en raakt hij hierdoor? Heb je het juiste wiellager, er zit ook een bus op de remschijf geperst die in het lager loopt is dit de juiste? Deze bus is een onderdeel van het lager. Ik zou zeggen deze is iets te smal!!!!!Hierdoor kan de remschijf dieper in de wielarm komen.
Succes.
Misschien is het met een nieuw lager opgelost.
Dus de armen zouden moeten passen. Er staat een aangegoten sterretje achter het gietnummer hiermee kun je zien om welke wielarmen het gaat.
Dit staat duidelijk in het werkplaatshandboek beschreven.
De vraag is nu! waarom gaat je remschijf iets dieper in de wielarm en raakt hij hierdoor? Heb je het juiste wiellager, er zit ook een bus op de remschijf geperst die in het lager loopt is dit de juiste? Deze bus is een onderdeel van het lager. Ik zou zeggen deze is iets te smal!!!!!Hierdoor kan de remschijf dieper in de wielarm komen.
Succes.
Misschien is het met een nieuw lager opgelost.