Dag Matrafan,
Je hebt een mooi bagheera, ook een mooi aangepaste bekleding. De afstand tussen ons is nog te doen, ik schat een 50-60 km. Wat ik in jou plaats zeker zou doen is; van de zetels die daar zo vuil zijn zou ik de bekleding afdoen en misschien toch laten reinigen. Dit alleen als het stof werkelijk niet kapot is. Meestal is de bekleding tot op de draad versleten. Dus je maakt kans op een goed exemplaar zetelbekleding. Het moet niet 100% zijn maar als het nog mooi is zeker doen. Een goede originele bekleding is nog moeilijk te vinden. Daar Ludo ook zegt dat hij dat zelfde stof heeft op een stel zetels vermoed ik toch dat het van een bagheera twee komt. Ik zou niet weten waar je dat nog kunt controleren, Stoffen, kleuren met bouwjaren. Ja, de kleur is wel geen probleem maar het stof dat is iets anders!!
Die lamellen heb ik toevallig bij deze bagheera kunnen kopen, de verkoper vroeg er 25? meer voor, ik heb geen seconde getwijfeld. Over enige tijd heb een advertentie gezien op kapaza van lamellen voor een bagheera en een murena. Ik heb toen nog getwijfeld om ze zelf te kopen maar heb het niet gedaan. Met veel geluk kom je ze nog ergens tegen. Ze waren zo in, in de jaren 70.
Voor krassen op je ruit moet je ze niet kopen, aan achterruiten voor een bagheera 2 geen gebrek. Ik denk voor 50? per ruit dat ik je er wel een 15 stuks aan de hand kan doen.

Misschien dat je ook voor minder ??n ruit vindt!!!!!!!! Als je wil geef ik je een adres van een vriend uit de club die er een hoop staan heeft. Ik heb er zelf ook 5 staan maar ze staan niet in de weg. Maar als je er ??n wil hebben is dat wel te regelen.
Ik moet wel toegeven! De lamellen beschadigen de achterruit, ze maken kleine krasjes. Misschien omdat ik de bevestigingspunten opnieuw heb moeten maken. Nee, ik denkt omdat ze tijdens het rijden trillen op de ruit, niet dat je er iets van hoort hoor.
Ik heb gezien dat je de spiegels gespoten hebt. Zou ik ook eens moeten doen, de plastiek is verkleurt door de zon. Dit zullen de meeste spiegels wel hebben.
De cardanassen zien er nog heel goed uit.
Veel plezier met je Matra en misschien dat we je nog als clublid mogen ontvangen.
De beste gelegenheid om met de club kennis te maken is de nieuwjaarsreceptie. Deze zal dit jaar plaatsvinden op zondag 24/02/2007 aan de kanten van Antwerpen. Ook als niet lid ben je er welkom maar dan wordt er 5? als vergoeding voor de drank gevraagd.
Spijtig dat ik dan niet kan.

Het is de eerste maal na vele jaren dat ik er niet zal bijzijn.
Groetjes