Ik heb het nog nooit bij een Bagheera gedaan, maar het kan niet veel anders zijn als bij andere auto's met gelijmde ruiten.
Je hebt nodig:
-een snijdraad om de oude ruit eruit te halen
-2 zuignappen om de ruit te hanteren (kun je huren)
-schoommaakspullen en ontvetter
-ruitenkit (of Tec7)
-afstandhoudertjes om de nieuwe ruit te ondersteunen tijdens het drogen van de kit (verfroerstokjes of zoiets)
-deken ter bescherming van de lak over de voorkant
-schilderstape
-veiligheidsbril en handschoenen
-1 persoon voor hulp
Zet de auto op een vlakke ondergrond i.v.m. eventuele torsie in de carrosserie. (maar dit zal bij een Bagheera wel niet zo veel zijn

)
Eerst even met schilderstape afplakken rondom de oude voorruit, dit voorkomt beschadigingen aan de lak bij het uithalen en kit op de lak bij het monteren.
Zuignappen op de oude ruit plaatsen.
Vervolgens een gat maken in de zijkant van de oude ruit.
Via dit gat de snijdraad tussen de ruit en de body brengen en de oude kitrand doorsnijden met een zagende beweging. (laat de hulp de zuignap vasthouden om wegglijden van de ruit te voorkomen)
Oude ruit eraf pakken en alle kitrestanten verwijderen.
Vervolgens de lijmvlakken goed ontvetten, zowel de auto als de ruit.
Kit aanbrengen op de auto.
Nieuwe ruit voorzichtig op de kit plaatsen en met een beetje heen- en weer bewegen op de juiste plaats en hoogte brengen.
Dan de ruit ondersteunen met een paar afstandhoudertjes (verfroerstokjes of zoiets) om te voorkomen dat de ruit onderuit zakt tijdens het drogingsproces.
Tape rondom de ruit weghalen en de kit laten drogen.
Na droging kun je de overige kitresten wegsnijden en de boel verder afwerken.
Het is normaal gesproken een klusje van hooguit 2 uurtjes, het drogen van de kit duurt langer.
Pas alleen wel even op met het snijdraad tegen het polyester van de carrosserie, snijdraad kan daar namelijk ook moeiteloos doorheen.
Succes ermee.

Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969