Die sierlijsten waren door de vorige eigenaar aangebracht, met revetten, daar ben ik effe zoet mee geweest om al die gaatjes toe te maken. Waren wel zeer flexibele sierlijsten en degelijk materiaal, maar t'was geen zicht
Die stootrubbers zijn origineel, ik dacht ergens gelezen te hebben dat die erop gekomen zijn vanaf 79, maar dan niet op de S en wel op de X, denk ik tenminste, want Matra had blijkbaar de gewoonte om altijd wel een detail te veranderen.
De mijne zijn iet ofwat verstorven/barstjes, k'moet nog eens zien of ik er wat kan aan doen, anders moet ik nog op zoek naar andere.
t'is me trouwens nog steeds een raadsel wat die vorige eigenaar z'n bedoeling was, naargelang ik bezig was met de werken leek het erop alsof de wagen kompleet uitmekaar is geweest, terug opgebouwd en dan in de grondverf gezet, maar om een of andere reden is ie zo rijklaar gemaakt en zijn bv die sierlijsten aangebracht over de grondverf ? En zo waren er wel meer zaken die nog los stonden of gewoon niet gemonteerd of aangesloten waren.