Hoi Allemaal!
Bedankt voor de reacties! Mja als je mijn Rancho vergelijkt met de Grand Raid, dan is dit klein bier
Hoewel ik het al welletjes vind mag ik zeggen, ik ben nu niet eenmaal de "plaatchirurg"

, maar desondanks blijven we ervoor gaan, stelselmatig een beetje hé
Zo ben ik vandaag bezig geweest met de verder opbouw van de motor, kwestie dat het eens wat anders is
Het differentieel erop en de versnellingsbak, hmmm, dat wou niet direct werken, blijkbaar zat de koppelingsplaat toch niet helemaal juist, dus weer demonteren die handel...pff
Maar uiteindelijk toch goed gekregen! De vernieuwde startmotor erop en de nieuwe alternator, een vers riempje erop en het geheel ziet er al een stuk beter uit!
Bij de nieuwe alternator zijn de aansluitingen niet hetzelfde zag ik, een revisie van de oude was duurder dan een volledige nieuwe, dus dat wordt nog een zoekwerkje...
Maar uiteindelijk toch tevreden van het resultaat mag ik zeggen! Nu maar wachten tot ik de schone slaapster kan doen ontwaken!
Tevens ben ik ook begonnen met alle bevestigingsbouten los te maken om de kap te kunnen verwijderen, maar ik heb ze nu allemaal los en de kap lijkt duidelijk nog voor geen vin te bewegen, ik moet echter wel nog de lijm wegsnijden boven de cabine en achteraan, dus ik hoop dat hij dan loskomt! Ofwel weegt dat ding gewoon keizwaar, de ruiten blijven er immers in...
Ik hou jullie op de hoogte!