ik kwam dit tegen op het net, wat denk je muddy zou dit passend zijn?
http://www.ebay.fr/itm/Correcteur-de-fr ... _675wt_904
Alvast bedankt, weeral

Deze is altijd goed want is universeel instelbaar.rubain wrote:Hoi allemaal!
Bedankt voor de reacties! Qua roest lijkt het inderdaad nog mee te vallen, als we dat tenminste vergelijken met die van Muddy...![]()
De achteras is zowel op bevestigingspunten als op het chassis nog goed intact, dus normaal geen ingrijpende werken daar. Alleen is de remkrachtverdeler aan vervanging toe vrees ik, iemand een idee of deze gelijk is als die van een horizon? Ziet er mij nagenoeg identiek uit en valt nog nieuw te bestellen![]()
Nee dat klopt maar dat is de standaard op de Murena/Bagheera ook niet.Muddy Bandit wrote:Die zijn wel instelbaar Herman, maar niet lastafhankelijk geregeld.![]()
Normaal ben ik nog nooit geweest...rubain wrote:jeetje zeg, muddy jij bent gewoon zoveel beter dan een werkplaatshandboek! Niet normaal!![]()
rubain wrote:
Maarre ik heb het toch wat overroepen hoor, wat betreft die 'goede staat' van de achterasToen ik gisteren de rubbers weghaalde, kwam dit te voorschijn...
Toen ik de rubbers uithaalde merkte ik op dat hij al eens moet bijgelast geweest zijn, toch vreemd hoe ze dan toch weer gaan roesten...Probeer ergens een donoras te vinden, dan kun je de schoteltjes van de achterste bevestiging eruit tikken (zitten geklemd in het gietijzer) en deze gebruiken om in te lassen.
Zo heb ik het ook gedaan.
ik was al vol euforie dat dit het onderdeel was, maar helaas, bij nader inzicht in het onderdelenboek is dit het gedeelte waar de remtrommels op horen te zitten