Het ultieme Matra-gevoel.
Ja maar het mag niet van een auto zijn.jurgen M wrote: Je mag op een chassis toch iets bouwen als de maten en gewichten juist zijn.
Ik bedoel ook een halve Rancho als "lading" op een aanhanger.jo wrote:Ja maar het mag niet van een auto zijn.jurgen M wrote: Je mag op een chassis toch iets bouwen als de maten en gewichten juist zijn.
Dat is exact wat ik bedoeldeMuddy Bandit wrote:Ik bedoel ook een halve Rancho als "lading" op een aanhanger.jo wrote:Ja maar het mag niet van een auto zijn.jurgen M wrote: Je mag op een chassis toch iets bouwen als de maten en gewichten juist zijn.
Er zullen in Belgi? ook vast wel platformaanhangers bestaan, gewoon zo'n karretje met enkel een vlakke laadvloer zonder zijschotten.
Als je hier bovenop een aangepaste Rancho-achterkant zet (de polyester kap met de bodem erbij) en vervolgens deze vastmaakt met haken of grendels aan de aanhanger, dan is het toch gewoon lading?
Je zult alleen de verlichting van de aanhanger dan moeten gebruiken in plaats van de Rancho-achterlichten.
Idiote regelgevingen....maar je wordt er soms wel creatief door.