er is iemand op het Ned forum die heeft het hele fimpje hij heeft dit stukje voor ons gepost het gaat over de historie of matra we proberen het fimpje te bemachtigen
We zouden zelf zo eens een film moeten maken waarin alle types kort aan bod komen.
We zouden dit filmpje op de website kunnen zetten om het brede publiek kennis te laten maken met Matra.
Of we kunnen van ieder type afzonderlijk een filmpje maken en dit op de website bij het bijbehorende type Matra zetten.
Bv. een bezoeker gaat naar "Bagheera" en krijgt naast de foto's ook de mogelijkheid om een video-fragment aan te klikken waarin je de type I en de type II ziet voorbij rijden. Opnames van het interieur en techniek enz. met korte uitleg.
Succes verzekerd!
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Bart,
Dit is zeker een geslaagde formule.Met een filmpje krijg je een heel ander gedacht over een bepaald merk of model.De kijkcijfers zullen er zeker door stijgen. Ik vind het een heel goed idee maar het verwezenlijken is een ander paar mouwen.Misschien tijdens een meeting!Wie weet zijn er dan Matra's te kort om te restaureren.Het zal het imago van roestige wagens wel eens omver kunnen werpen.Pak nu de Murena dit is toch een uitzonderlijke wagen om te restaureren.Geen roest op het chassis, een prachtige lijn, goede techniek en weinig exemplaren, de prijzen zijn ook betaalbaar.De 2.2S niet meegerekend deze is al voor mensen met veel geld of je moet een goede sponsor hebben.
Groetjes.
Een jaar of meer geleden circuleerde er op het net een wegtest van een Murena 1600cc. Blijkbaar een uitzending op een franse zender begin jaren tachtig
Nadeel van deze filmpjes is dat ze vrij veel geheugen op de site innemen maar verder ben ik voor het idee.
Godfried voor een 2.2S moet je niet rijk zijn, alvast niet volgens mijn bankrekening.
Alain,
Je hebt gelijk.Je moet het geld erin willen investeren.Om een 2.2 S te kopen moet je toch ongeveer een 9000 euro willen neerleggen.Of ben ik daar mis in?
Voor 9000 Euro heb je al een behoorlijk exemplaar, voor minder kan je er ??n afschaffen waaraan je nog het nodige plezier moet insteken. In Duitsland rondkijken kan je de nodige centen besparen.
Ik denk dat je al een kenner moet zijn om geen namaak 2.2 S aan de haak te slaan.Ik zou niet weten waar op te letten.Maar als het zover ooit komt laat ik wel iets weten.