What about M530?

Alle informatie over restauratie en werken aan de M530
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Alleen de eigenaars zelf laten niets van zich horen, ook geen foto van de rijvaardige wagens? :([/quote]

Paul

Ik heb de foto's die ik gekregen heb van Anne (Kruishoutem en van Filip (Antwerpen) bij rijvaardige M530 geplaatst.
Meer kan ik helaas niet doen,maar ik zoek verder er is nog een M530 in de streek van Brugge,maar ik krijg geen kontact met die persoon :roll:

Groetjes
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dat mag je zeker bewonderen.Na zoveel tegenslag weer de moed vinden om door te gaan.Het zijn deze mensen die er voor zullen zorgen dat Matra zal blijven bestaan.Dat er nog zo weinig M530 rijvaardig zijn zegt genoeg.Hoeveel zullen er nog in verlaten schuren staan te wachten op een redder?Net zoals de Bagheera zullen er niet veel meer over blijven die nog te redden zijn.Als je dan nog het lage productieaantal van de M530 bekijkt mag je er zeker van zijn dat het z??r moeilijk wordt om nog een goed exemplaar te vinden.
Groetjes. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Meer vraag ik ook niet hoor, en, het staat ook mooier. :D

Op stal (schuur) zullen er echter niet veel meer te vinden zijn, althans zo ervaar ik het toch. Maar er zijn er die gekoesterd worden!
Post Reply