Hey Jan, toch leuk dat we allebei na een Italiaans avontuur, nu naar de Franse les moeten om een handleiding te kunnen lezen
Met jou Murena komt het ook zeker weer helemaal goed, net zoals met je X1/9. En je weet 't,.... de koffie is bruin in Someren.
@ Pete, Dat galvaniseren gaat nog wel even duren, maar is inderdaad een goede optie, tenminste als het chassis dan ook echt gereconstrueerd is en niet uit gestukt De verzinkerij zit hier nota bene 10 km verderop. Ik zou 'm er bijna naar toe kunnen dragen.
Grootste prioriteit is nu het schouwen en verkrijgen van een geldige ID bij RDW, zodat ik na de restauratie een oldtimer kenteken kan aanvragen.
Ondertussen ben ik aan het inventariseren wat er zoal ontbreekt, en dat is niet weinig.

Het ziet er naar uit dat deze auto te lang langs een roversnest heeft gestaan. Het dashboard is voor een groot deel geplunderd zoals bekleding en schakelaars
Het zal nog een hele zoektocht worden om alles weer compleet te krijgen.
Anderzijds,... als de auto meer compleet zou zijn geweest, en alles is dan slecht en kapot, moet je even goed op zoek. Alleen wordt het dan iets makkelijker omdat je het betreffende kapotte onderdeel als voorbeeld kunt gebruiken.
Daarom roep ik maar vast heel zachtjes hier op het forum........help!
een dezer dagen zal ik hier wel een topic aanmaken over de restauratie.