Als er al zijn die kunnen reageren?
Waarom heb jij voor een Djet gekozen?
Wat is er nu zo speciaal aan een Djet?
Wat "maakt" deze wagen?
Waarom geen andere wagen?
Laat je eens gaan!
Je mag ook lyrisch worden of niet.
De prijs is meestal niet het probleem, het probleem is een volledig en orgineel exemplaar te vinden. Vaak zijn de kas verbouwd en is het mechanische gedeelte ook niet meer je dat.
Wel ik koos voor een djet omdat het een hele mooie vorm heeft. Motorlawaai en dampen moet je er bij nemen natuurlijk.
Ik ben hem nog steeds aan het restaureren.
Wel ik koos voor een djet omdat het een hele mooie vorm heeft. Motorlawaai en dampen moet je er bij nemen natuurlijk.
Ik ben hem nog steeds aan het restaureren.
Succes met de restauratie van je Djet.(graag een foto)
Ik droom er reeds jaren van om naast de M530 ook een Djet te hebben,maar een originele Djet vinden voor een betaalbare prijs is niet meer mogelijk denk ik.
Een voorstelling van de Djet van Ronny was reeds te lezen in een interview in Romorantin, maar graag had ik wel de stand van zaken gekend op die ogenblik. Ronny hoever sta je ermee
Tja een djet, daar dromen er meerdere van blijkbaar, enkele maanden geleden stonden er 2 zonder papieren te koop in midden frankrijk, ik heb verschillende mails gestuurd, maar nooit antwoord gekregen...
Ik heb ooit ??n rijdend exemplaar gezien tijdens een internationale bijeenkomst in Nederland.Prachtig!!!!!! Maar toch zou ik het geld er niet aan kunnen besteden.Hij doet me denken aan mijn verkochte Opel GT.Veel te weinig plaats in, maar vooral v??l te duur.
Bij onze vorige rondrit in Waregem in het jaar .... (Alain ?) was er prachtige Rode Djet die meereed,als ik mij goed herinnerd was het iemand van uit het Brusselse.
Klopt Mr Declerck, dat waren nog de good old times. Voor deze meneer deze wagen kocht had ik de wagen ook al zie staan in Grimbergen. Ik vond echter de eigenaar niet. Toen ik voor een tweede keer terug ging was de wagen weg. Mr Declerck had de wagen gekocht voor ............ 30000 Bfr.
Man, man, man