Jij bent het die de bagheera 1 van Ludo gekocht heeft.Als ik geen bagheera had dan was deze door mij gekocht.Een bagheera1 is een uniek exemplaar.z??r zeldzaam.Zonder veel werk krijg je een bagheera nooit in goede staat maar de voldoening erna is zoveel te groter.Je zult dan de eigenaar zijn van een exclusief voertuig dat bijna volledig van het straatbeeld verdwenen is.Fijn dat je bij de club wil komen.MatraMania zo heet de club is een toffe bende waar je onmiddellijk met open armen ontvangen zult worden.Wij zullen je met raad en daad bijstaan om je restauratie te doen slagen.We hebben een site waar je veel informatie kunt op vinden en je problemen kunt voorstellen.Vergeet het niet!Er is een massa kennis en ervaring onder de forum gebruikers.Maak gebruik van deze kennis en het spaart je een deel kopzorgen.Als eerste zou ik me op het forum registreren. www.matramania.be. Ga naar de rubriek rechts boven( registreren )dan kun je al onmiddellijk vragen stellen als dat nodig is .Lukt het niet goed of heb je problemen met het registreren!Laat het me dan horen.Ik weet niet of je al op het forum geweest bent! Maar kijk eens onder Bagheera dan zie dat er nog personen met de restauratie bezig zijn.Er staan veel foto's bij, zeer interessant!
Het wil natuurlijk niet zeggen dat jij het ook zo grondig moet doen!Dat maak je voor je eigen uit.
Alain Vanaken is onze voorzitter bij deze persoon moet je zijn om lid te worden.Maar wat het kost kun je zien op het forum.Indien het niet lukt om lid te worden via het forum!Stuur dan een e-mail naar Alain , alain.vanaken@skynet.be.
Alain is nu in Frankrijk en komt zaterdag terug thuis.
Ik wens met deze je al hartelijk welkom bij MatraMania.
Godfried.

ps: Ik zet dit schrijven al op forum onder jou naam. Dan kun je het daar ook lezen en kennen de andere leden je al een beetje.Als je dan geregistreerd bent kun je daar nog tekst aan toevoegen.