Een voorstel.

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Een voorstel.

Post by Paul »

Om beweging op het forum te stimuleren.
Het lidgeld gratis maken, voor de persoon die de grootste inbreng heeft naar inhoud. Ook voor niet leden en na stemming?
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4071
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Alle initiatieven zijn welkom, voor mij geen probleem. Het lidgeld zal echter altijd een noodzakelijk kwaad blijven om de werking te verzekeren. Ik denk dat we met onze 25 Euro via internet trouwens de goedkoopste Matraclub van deze aardkloot zijn. De club moet voor iedereen toegankelijk zijn en ik denk dat 25 euro geen strukkelblok mag of kan zijn.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Juist, maar als stimulans, het hoeft niet dat lidgeld te zijn. Dat zou echt geen probleem mogen zijn en is zeker niet te hoog. Ik kan mij inbeelden dat die server ook niet gratis draait. Maar een stimulans kan mensen eventueel aanzetten om het forum in beweging te houden. Ik ben sterk de mening toegedaan dat het "altijd" dezelfden zijn die iets te vertellen hebben en daar reken ik mijzelf bij. Ik wil ook eens een ander horen. Dat moet verruimend werken. Je kan een Matra accessoire in het vooruitzicht stellen?
User avatar
GODFRIED
Posts: 9867
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ik denk dat het niet gemakkelijk is, andere te stimuleren om het forum te gebruiken.Niet iedereen heeft er tijd voor.Kan of wil er een stukje van zijn vrije tijd aan spenderen.Toch is het een goed voorstel.We krijgen allemaal graag cadeautjes.Joepie!! het is bijna kerstmis.
Groetjes. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
benny
Posts: 3859
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Wanneer je met cadeautjes moet beginnen zwaaien om mensen in actie te laten schieten, is er iets ernstig mis. We zijn een club van enthousiastelingen,dat zou moeten volstaan om iets te doen. Als er gezwaaid wordt met cadeaus zal de ene gelukkig zijn, maar gegarandeerd dat er anderen zullen morren. Dus ben ik geen voorstander van zoiets. ?25 is zeker niets te veel gevraagd.

Groeten Benny.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4071
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Benny, hoewel ik de stimulans van Paul wel kan begrijpen moet ik je gelijk geven.
Leden of niet-leden iedereen kan het forum vrij gebruiken, de mensen belonen kan een zekere afgunst veroorzaken. Dit wil ik ten alle tijden vermijden. Nu ligt de lijn soms al moeilijk:
Wie heeft de mooiste Matra?
Wie heeft de origineelste Matra?
Wie heeft de snelste Matra?
Wie heeft de meest uitgebouwde Matra?
..............
Wie schrijft de meeste berichten?
Wie brengt het beste onderwerp aan?
..............
Begrijp je?
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Yep, kan ik inkomen, was maar een idee.
Het hoeft ook geen waardevol iets te zijn en nogmaals die 25? is echt niet te veel!
Post Reply