Page 2 of 2

lak

Posted: Mon Feb 23, 2015 9:21 pm
by graindourze renaud
ja dat is waar eerst zorgen dat alles in orde is dan spuiten
dat wil ik ook wel doen maar aan die groene murena is minder werk
hij heeft gereden tot 2012 dagelijks en draagarmen zijn toen veranderd
heeft een nieuwe uitlaat nodig als het iets warmer weer is dan zet ik hem eronder
en een volledig nieuwe onsteking want hij start niet altijd en nieuwe kleprubbers olie koelvloeistof
rem olie muizengeur verwijderen koffer opnieuw bekleden nieuwe banden en nieuwe brandstofniveau meter dat is vrijwel alles
en Hendrik het komt goed met de matras het zal niet snel gaan het werk wat
ik eraan heb maar ik zal het wel allemaal doen ik zit nu met een jeugdbeweiging die veel tijd vraagt maar volgend jaar en het jaar daarna
heb ik wel volledige dagen tijd om er wat aan te doen zoals het vinden van de originele kleur van de andere
2 gele murenas de groene en mijn gele murena weet ik al nu alleen de andere 2 nog want er klopt niet veel van de licht gele een murena it 81 met zwart interieur kan normaal niet

Posted: Tue Feb 24, 2015 8:10 am
by GODFRIED
oetker wrote:Alle Murena's spuiten is een kostbaar grapje als je het goed wil doen
Het is veel werk en ook de verf is kostbaar.
Zelf beschouw ik het spuitwerk als kers op de cake.
Eerst technisch alles op orde zetten en dan pas de verf anders beschadig je toch maar weer alles
Inderdaad " de pluimen maken de vogel" of de kat! :lol: