Ik zal mij eens voorstellen, ik ben Robert, 40 jaar oud inmiddels, woon in sinds kort in Houten in de Nederlandse provincie Utrecht, daarvoor woonde ik in Nijmegen.
Ooit, het zal 1996 zijn geweest, wilde ik een Bagheera. Ik zag er op een gegeven moment eentje te koop en keek er eens naar, maar ik vertrouwde het niet. Daarna deed ik navraag en iedereen raadde me het af. Wat dan wel? Murena! En niet de 1.6, neem de 2.2
Dus ik op zoek... beetje geld sparen, informatie inwinnen (veel contact gehad met Theo vd Munckhof destijds) enfin, je kent het wel, je loopt iets tegen het lijf en denkt: die wil ik hebben. Ik heb in november 2000 mijn Murena 2.2 voor veel teveel geld gekocht (Cor Hogenboom zei later nog tegen mij, daar had ik je wel een S voor kunnen verkopen...) en omdat verkoop zo'n enorme des-investering is, heb ik de auto nog steeds

Dit is 'm:

Laklaag is van 2003, velgen van 2010. Interieur komt van een S. Hopelijk een revisiemotor met S-nokkenas van 2012 of zo

De auto is een niet geheel onbekende verschijning in de Nederlandse Matra-club, ik ben een redelijk trouw bezoeker van meetings en toertochten en in 2004 ben ik ermee naar de internationale meeting in Zwitserland gereden. Ik moet ook maar eens lid gaan worden van de Belgische club, daar zit allicht meer activiteit in dan de Nederlandse

En zoals ik een ander topic al vermeldde, van mijn vrouw en haar zoontje mag 'ie niet weg.