Herman. heb jij de stekkers er afgedaan zie ik?
grt harry de matra.
nieuw...
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
In ieder geval de stekkers aan dashboardkant.
Daar lopen de hoogste stromen, en de connectors zijn niet op hun taak berekend.
Door inbranden helpen nieuwe stekkers daar uiteindelijk ook niet meer.
De contacten komen daar op dezelfde plek.
Dit is een goede oplossing.
Gaatje in de printbaan.
Draad doorsteken en aan beide kanten soldeer.
Dat geeft een goede trekontlasting op de print.
Probleem voorgoed opgelost zonder een nieuw paneel aan te schaffen.
Daar lopen de hoogste stromen, en de connectors zijn niet op hun taak berekend.
Door inbranden helpen nieuwe stekkers daar uiteindelijk ook niet meer.
De contacten komen daar op dezelfde plek.
Dit is een goede oplossing.
Gaatje in de printbaan.
Draad doorsteken en aan beide kanten soldeer.
Dat geeft een goede trekontlasting op de print.
Probleem voorgoed opgelost zonder een nieuw paneel aan te schaffen.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
-
- Posts: 42
- Joined: Tue Apr 27, 2010 11:47 pm
zeer goeie tip, dat printplaatje en zekeringen is echt zeer zeer zwak, das nog iets van voor de oorlog dat ze daar ingestoken hebben
Matra Murena 1.6 1982
Ferrari F355
Suzuki Cappucino Cabrio 600 cc 1994
Toyota MR Tbar usa import
Huyndai H1 170 PK
Citroen 2 pk (new) import France
Motorhome Granduca 2007
+ twingo 1.2, alto 1.0, honda lead 100, yamaha majesty 400
Ferrari F355
Suzuki Cappucino Cabrio 600 cc 1994
Toyota MR Tbar usa import
Huyndai H1 170 PK
Citroen 2 pk (new) import France
Motorhome Granduca 2007
+ twingo 1.2, alto 1.0, honda lead 100, yamaha majesty 400