Reis 14-17/5 naar Romorantin-Lanthenay/France

Hier komen alle onderwerpen die je niet onder de andere rubrieken kan plaatsen...
Post Reply
Murenanimal

Reis 14-17/5 naar Romorantin-Lanthenay/France

Post by Murenanimal »

Beste allemaal,

Als lid van BagheeraCafé in Frankrijk zijn Mieke Verschuuren (een vriendin/buurvrouw) en ik op reis gegaan met mijn Bagheera naar het stadje Romorantin-Lanthenay want daar was ooit de Matra fabriek gevestigd en BagheeraCafé had ginder een 4-daagse meeting georganiseerd.

We hebben heen 10 uur voor 600 km gedaan door files rond Parijs en Orleans, veroorzaakt door ongevallen of gewoon de drukte van Hemelvaart vakantiedag.
Programma was als volgt:
Do 14 aankomst aan het ** Astrotel in Romorantin met kennismaking van de andere deelnemers, avondeten in groep in het hotel.
Vr 15 morgend Kasteel van Valçeray Middag restaurant namiddag Automuseum in Valçeray avondeten in het hotel
Za 16 bezoek en fotosessie met de Bagheera's voor de grote (bewaarde) inkompoort van de Matrafabriek, locatie nu bejaardenhuis, feestzaal enz.,
middageten met gereserveerde plaatsen in restaurant van de locale supermarkt Leclerc en dan!! het summum: bezoek aan het Matra museum.
Zo17 retour naar huis 10 uur en 750 km=150 meer als héén (liever over Reims dan risico nog langere rijtijd over Parijs wegens einddag verlof).

Foto's volgen nog zo snel mogelijk.
Tot straks in Blauberg.
Guido
11 jaar in Matra-land, blij met mijn 1983 Murena S Blue Colombia én 1980 Bagheera 2 Armagnac métalic .
GODFRIED

Re: Reis 14-17/5 naar Romorantin-Lanthenay/France

Post by GODFRIED »

Dag Guido, we kijken uit naar wat foto's.
Wat een uitstapje en ja we zien ons straks als alles goed gaat. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply