2 jaar Corona heeft zeker geen goed gedaan aan het ledenaantal, midden februari zien we wel waar we uitkomen. Velen hebben niet het blijvend clubgevoel, een aantal is gewoon opzoek naar een goedkope onderdelenleverancier, facebook staat vol vluchtige copie-info, niet iedereen wordt vlug genoeg op de wensen geholpen, … 1000’den reden waarom het beter kan.
Met de juiste mensen die mee aan de kar trekken komen we er wel.
Qua kost geen probleem, club heeft wel wat stock en internet en hosting is de enige kost.
Fijn te horen dat het nog betaalbaar is. Voor vele clubleden is het snel leveren van onderdelen een belangrijke zaak. Ik hoor er wel klachten over. Vooral als er geen of te late reactie komt op een aanvraag van onderdelen. Zelf heb ik daar geen problemen mee. De meeste onderdelen zijn nog vlot te vinden. Wel regelmatig dat de verkeerde onderdelen geleverd worden. Veel verkopers weten zelf niet wat past.
Nee, corona is nog niet de deur uit. Ik heb weer iemand in huis die gisteren positief getest heeft met sneltest.
Als het aangekomen is heb ik vorig jaar voor 2 jaar betaald en heb ik het dus al voldaan
.mvgr Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 2.2-1982. Vetkocht. Matra Murena 1.6 1981. Nissan Micra 1.6 Cabrio
Bamiscooter totaal loss
ALAIN VAN AKEN wrote: ↑Sat Jan 15, 2022 10:27 am
Eind januari pas ik de logins aan en als Corona de juiste richting gaat zal er zeker eind februari of begin maart een meeting zijn.
Goedeavond Alain, zijn al in April, lukt er toch nog eens een samenkomst? (Of heb ik deze gemist???)
Groetjes en tot binnenkort
Guido
Newbee in Matra-land, samen met mijn eega, blij met onze Murena S.