Zou inderdaad op 25 euro willen houden, nu is het wel gerechtvaardigd om voor 2021 lidgeld te vragen aan mensen die in 2020 betaalden. 2020 was namelijk een "verloren" jaar
Er zijn geen clubstock aankopen geweest en de grootste kost was de hosting van site en forum.
Wat denken jullie?
Dat verloren jaar is niet de schuld van Alain van Aken.
mijn inziens geen probleem. Gewoon opnieuw lidgeld betalen voor 2021.
Van de bijdrage van € 25,00 gaat niemand rijk worden denk ik.
elix wrote: ↑Wed Dec 23, 2020 11:48 am
Dat verloren jaar is niet de schuld van Alain van Aken.
mijn inziens geen probleem. Gewoon opnieuw lidgeld betalen voor 2021.
Van de bijdrage van € 25,00 gaat niemand rijk worden denk ik.
Wat spek op de ribben is ook niet verkeerd.
Henk, zo denk ik er ook over.
Alain. De vaste kosten houden geen rekening met corona en ik zou niet willen dat je daar alleen voor moet opdraaien.
Als er iets overblijft wat ik betwijfel !!!!!!!! dan kun je aan de clubstock denken.
Ik zal mijn lidgeld betalen.
Hallo Alain,
Had je pm gestuurd als het goed is (gaat bij mij niet altijd goed) met vraag vraag voor bankgegevens IBAN/BIC, kan die van vorig jaar niet vinden, wil je deze nog es sturen.
Alvast bedankt,
Bonne
Vedrive wrote: ↑Wed Jan 06, 2021 7:30 pm
Hallo Alain,
Had je pm gestuurd als het goed is (gaat bij mij niet altijd goed) met vraag vraag voor bankgegevens IBAN/BIC, kan die van vorig jaar niet vinden, wil je deze nog es sturen.
Alvast bedankt,
Bonne
Deze,
De bijdrage is onveranderd gebleven op 25 Euro.
Goede morgen beste bestuur en mede-leden,
zoals elk jaar in het verleden,
ook bij ons was er nog €25 over in de portemonnee
en steunen we onze club hiermee.
Betaling gedaan op bankrekening.
Dani, Guido en (Matra-MacIntosh onze Scottish terriër Matra-mascotte.
Newbee in Matra-land, samen met mijn eega, blij met onze Murena S.
Alain, ik zie door deze post dat er verschillende logins zijn, ik kan wel inloggen in de forum post, maar niet in de leden post. Is daar een andere login naam en wachtwoord voor nodig? Of andere activatie? Wil je voor mij ook even kijken.
//Bonne