hallo allemaal,
mijn naam is Jan-Paul, ik ben 24 jaar en ik heb laatst een Murena 1.6 gekocht. Het is een opknapper dus ben nog een beetje op zoek om de juiste vakkennis op te doen en de goeie onderdelen te vinden. Hoop dat ik hier goed zit!
Voorstellen
-
Re: Voorstellen
Je hebt het juiste forum gevonden, was ik destijds ook heel blij meeMrmatra wrote:hallo allemaal,
mijn naam is Jan-Paul, ik ben 24 jaar en ik heb laatst een Murena 1.6 gekocht. Het is een opknapper dus ben nog een beetje op zoek om de juiste vakkennis op te doen en de goeie onderdelen te vinden. Hoop dat ik hier goed zit!

- GODFRIED
Welkom op het forum van MatraMania.
Ja je zit goed. Er is een massa kennis en evaring onder de forum gebruikers.
Ook voor onderdelen zit je goed. Sommige leden hebben meerdere Matra's gesloopt.
Indien je iets zoekt, plaats dan een zoekertje op dit forum.
Als clublid kun je voordeling moeilijk te vinden onderdelen kopen uit de clubstock.
Groetjes

Ja je zit goed. Er is een massa kennis en evaring onder de forum gebruikers.
Ook voor onderdelen zit je goed. Sommige leden hebben meerdere Matra's gesloopt.
Indien je iets zoekt, plaats dan een zoekertje op dit forum.
Als clublid kun je voordeling moeilijk te vinden onderdelen kopen uit de clubstock.
Groetjes
Matra Bagheera S - 1977
- oetker
- brinkie
Re: Voorstellen
Je zit hier zeker goed.Mrmatra wrote:mijn naam is Jan-Paul, ik ben 24 jaar en ik heb laatst een Murena 1.6 gekocht. Het is een opknapper dus ben nog een beetje op zoek om de juiste vakkennis op te doen en de goeie onderdelen te vinden. Hoop dat ik hier goed zit!

Ik ben benieuwd welke Murena je hebt, want het worden er steeds minder, zeker de 1.6'en.
Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.