Halllo ik ben Leo , ik ben 20 jaar en ben sinds anderhalf jaar trotse eigenaar van een Matra Murena 1.6.
Ik heb al een hoop geleerd van dit forum , en ik hoop hier ook ervaringen uit te kunnen wisselen
Welkom Leo,
Mooie Murena, zeg; heb deze kleur nog niet eerder gezien. wil hem graag eens in het echt zien bij een of andere clubmeeting , dus tot ziens in 2012
en meet...........
Dankje wel voor de leuke reacties. ik ben bang dat ik hem binnekort toch moet laten overspuiten want er onstaan scheurtjes onder de lak
Komende week remschijven en blokken vervangen (achter) en de koppeling. Nog tips om te controleren als de bak eraf ligt?
leo- wrote: Nog tips om te controleren als de bak eraf ligt?
Controleer in ieder geval de keerringen van de krukas en de bak, eventueel gelijk preventief vervangen... spul is gemiddeld 25 jaar oud en dat maakt het rubber niet soepeler.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Controleer in ieder geval de keerringen van de krukas en de bak, eventueel gelijk preventief vervangen... spul is gemiddeld 25 jaar oud en dat maakt het rubber niet soepeler.
Ik heb vandaag de versnellingsbak eraf gehaald. Ik had verwacht dat alles moeilijk los te krijgen was maar dat viel gelukkig reuze mee. Als ik morgen tijd heb dan ga ik gelijk de keerringen vervangen.
Aan de karton te zien onder de auto, alle dichtingen eens nazien, en de cardanhoezen.