Matra Bagheera II

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Post Reply
User avatar
matrafan
Posts: 2152
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Matra Bagheera II

Post by matrafan »

De prijzen beginnen stilaan op te lopen???
Wel een zeer mooi exemplaar.
Ik krijg alleen de foto's niet overgezet van Facebook??

Hierbij gaat mijn matra de verkoop in gewoon omdat ik niet meer de tijd heb om ermee te rijden en het zonde vind om het als aankleding van mijn garage te houden. Het is echt een pareltje , dat ikzelf helemaal gerestaureerd heb. Jaren als carrossier zijnde aan gewerkt heb. Motorisch en mechanisch helemaal laten reviseren bij Matra Verhulst met alle nodige facturen(+9000€) kan aantonen. Wagen verkeerd in perfect staat en is nooit buiten geweest tijdens regenweer. Origineel stuur en originele wielen worden meegeleverd alsook spoorverbreders (nooit gemonteerd geweest) speciaal gemaakt voor deze wagen. Ik heb ook voor deze wagen een dubbele uitlaat laten maken in inox en laten diamant stralen en de bumper aangepast hiervoor voor een mooie sound. Meer info of afspraak en testrit kan altijd… prijs 15.300€ en geen onzinbiedingen aub…

https://www.facebook.com/groups/4228281 ... 215451747/
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
User avatar
hendrik
Posts: 4862
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Re: Matra Bagheera II

Post by hendrik »

Ja die ziet er mooi uit hé Jos.




grt harry de matra.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Re: Matra Bagheera II

Post by GODFRIED »

Nee, veel geld vind ik dat niet voor deze mooie Bagheera er zijn al veel kosten aan gedaan.
Je moet haar natuurlijk gaan bezichtigen om een correct oordeel te kunnen geven. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
matrafan
Posts: 2152
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Re: Matra Bagheera II

Post by matrafan »

GODFRIED wrote: Sun Oct 08, 2023 7:03 am Nee, veel geld vind ik dat niet voor deze mooie Bagheera er zijn al veel kosten aan gedaan.
Je moet haar natuurlijk gaan bezichtigen om een correct oordeel te kunnen geven. :wink:
Het is toch al een behoorlijk prijskaartje als ge andere te koop ziet staan aan 5 à 6 K.
Natuurlijk is er al veel werk aan verricht maar zoals altijd "het is maar wat de gek er voor geeft"?
Hopelijk voor hem mag hij deze prijs ontvangen.
Als ze mij dat bedrag voor de zwarte bagheera bieden begin ik er toch ook over te denken????
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
User avatar
GODFRIED
Posts: 9852
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Re: Matra Bagheera II

Post by GODFRIED »

matrafan wrote: Sun Oct 08, 2023 8:28 pm
GODFRIED wrote: Sun Oct 08, 2023 7:03 am Nee, veel geld vind ik dat niet voor deze mooie Bagheera er zijn al veel kosten aan gedaan.
Je moet haar natuurlijk gaan bezichtigen om een correct oordeel te kunnen geven. :wink:
Het is toch al een behoorlijk prijskaartje als ge andere te koop ziet staan aan 5 à 6 K.
Natuurlijk is er al veel werk aan verricht maar zoals altijd "het is maar wat de gek er voor geeft"?
Hopelijk voor hem mag hij deze prijs ontvangen.
Als ze mij dat bedrag voor de zwarte bagheera bieden begin ik er toch ook over te denken????
Als je al je uren moet tellen ga je niet veel verdient hebben waarschijnlijk veel minder dan €5 per/uur. Dus een goede investering zal dat niet zijn.
Maar inderdaad "het is wat de gek er voor geeft". Het is gewoon het verkeerde merk, als je ziet wat een bedragen voor sommige auto's worden betaald.
Het blijft wel een exclusieve auto die je niet op alle hoeken van de straat tegenkomt. Zou ik het overdoen! "waarschijnlijk niet". Ik zou dan kiezen voor een grotere auto omdat je daar veel meer mogelijkheden mee hebt.
Ondertussen rij ik niet zo graag meer met de auto, rondrijden voor de lol is er niet meer bij. Het is veel te druk in het verkeer, je kunt niet meer rondkijken alleen maar rijden en ze zijn allemaal zo gejaagd. Als je ziet hoe de meeste aan de verkeerslichten vertrekken net of het een rally is.:wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply