Niet Matra gerelateerd

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Post Reply
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Niet Matra gerelateerd

Post by matrafan »

Onderstaande heeft jammer genoeg niks te maken met Matramania maar ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen.

Ik heb vandaag een aanbieding binnengekregen van een bevriend koppel die dit renovatieproject met pijn in het hart willen verkopen (overlijden van zéér gepassioneerde zoon).

Mijn vraag is eigenlijk waar kan ik dit best verkopen, wil deze mensen liever niet opzadelen met handelaars via Tweedehands / Marktplaats of zoiets.

Weet iemand misschien een site van american cars of iets liefst in België of Nederland?

Heb het voorlopig geplaatst op Maaseikeroldtimerclub en de FordClub.be

Vast bedankt, Jos



Zijn hier op het forum mensen die geïnteresseerd zijn in een restauratieproject van een Ford Bronco bj 1988.

Betreft: een doelwagen waarvan het chassis volledig gerenoveerd is net als het carrosserie die reeds volledig in de grondlak staat.
Tevens is een donorwagen in het pakket inbegrepen, deze is voorzien van LPG installatie.
Daarbovenop is er een halve wagen aan nieuwe onderdelen (nog in doos) en gebruikte onderdelen.
Pas gerenoveerde versnellingsbak zit er ook nog bij.
Verder zit in het pakket ook nog een groot gedeelte werkgereedschap.
Het is wel zo er wordt "niets" apart verkocht, alles gaat (moet) in "één" koop verkocht worden.

Zie foto's:

Meer foto's en info omtrent verkoop via pb graag.

Image

Image

Image

Image
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Re: Niet Matra gerelateerd

Post by GODFRIED »

Dag Jos,
Ja, aan alles komt ooit een einde en dat we niet allemaal 80 jaar worden is ook de waarheid.
Hier ga je zeker een liefhebber voor vinden. Goed inschatten wat de waarde is voor je begint met verkopen.
Ook veel geduld hebben is wel noodzakelijk of iemand anders gaat met de winst lopen.

Je zou als tussenpersoon kunnen handelen en zo veel nieuwsgierigen weg houden.
Maar vooral veel sterkte met het overlijden van hun zoon. Dit wil niemand meemaken.
Succes met de verkoop.
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
hendrik
Posts: 4840
Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
Location: lanaken

Re: Niet Matra gerelateerd

Post by hendrik »

Ja dat ziet er goed uit daar ga je zeker een liefhebber voor vinden hé Jos.



grt harry de matra.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Re: Niet Matra gerelateerd

Post by ALAIN VAN AKEN »

In elk geval veel sterkte met het heengaan van hun zoon.
Suc6 met de verkoop.
Post Reply