Page 1 of 1
Ruilen....Dellorto's tegen standaard carburateur..
Posted: Mon Sep 30, 2013 8:11 pm
by erikmatra
Heb nu paar keer zeer lange rit gehad met de Murena.
Heb beetje besloten om het lawaai wat te minderen.
Dus als iemand zijn 2.2 naar S wil ombouwen en jij hebt een goede standaart carburateur van gewone 2.2 compleet met de luchtfilterbak dan kunnen we de boel omwisselen...
Posted: Sat Oct 12, 2013 1:33 pm
by talbotmatra
Misschien moet je gewoon eens een standaard S luchtfilter proberen?
Dit zijn trouwens ook grotere carburateurs, dellorto 40/45 DHLA, maar dat is geen probleem met het normale luchtfilter, rijden wij ook zo mee.
En anders, probeer eens een standaard S set.
Posted: Mon Oct 14, 2013 7:33 pm
by erikmatra
wat zit er standaart op een S dan?
had ook het idee om eerst een standaart luchtfilterbak te gebruiken..
dus bij deze de oproep voor wie zoiets heeft liggen en wil verkopen..
Posted: Mon Oct 14, 2013 8:00 pm
by talbotmatra
Je hebt een PM voor de carburateurs.
Posted: Mon Oct 14, 2013 9:19 pm
by brinkie
erikmatra wrote:wat zit er standaart op een S dan?
had ook het idee om eerst een standaart luchtfilterbak te gebruiken..
dus bij deze de oproep voor wie zoiets heeft liggen en wil verkopen..
Ik heb een originele 2.2 luchtfilterbak een tijd geleden weggegeven aan Bart, misschien heeft hij die nog wel liggen, een originele 2.2 carburateur heb ik nog wel, al ligt die bij Theo opgeslagen (in Deurne).
Wat ik je eigenlijk wil vragen, heb je een snelle nokkenas op je 2.2 blok zitten? Zo nee, dan heeft die dubbele carburateur toch al geen zin, tenzij je graag zegeltjes of air miles spaart van het tankstation. Zo ja, misschien een idee om zelf in combinatie met het originele luchtfilter een constructie te fabrieken die het lawaai wegneemt.