Helaas door weinig tyd ivm werk, en Porsche projecten verkoop ik mijn compleete half gerestaureerde Bagheera X van 78 met groen velours interieur en met nog maar 82000 km op de teller.Heel veel nieuwe onderdelen waaronder nieuwe voorruit,koppeling en cilinder ,fusees,pakkingsets,achterlichten,nieuwe orginele sportvelgen met michelins,Simca sportvelgen (uniek) enzv.Dit alles met nog 2 donorwagens en 1 in onderdelen.Dus voor de beginner alles in overvloed.
Dit alles verkoop ik voor 1500 euro (koopje) ivm plaats gebrek.Foto is voor de restauratie.Bagheera op de kar is 1 van de donorwagens
Net over de grens in Zeeuws-Vlaanderen staat op nederlands kenteken,maar heb ook nog een Belgs kenteken incl chassisnummer.
Ps losse verkoop schiet voor mij niet op!
Complete Matra bagheera met groen interieur
- Ronny
Complete Matra bagheera met groen interieur
- Attachments
-
- Herschaalde kopie van P1010090.jpg (149.32 KiB) Viewed 4490 times
-
- Herschaalde kopie van p5240026_236.jpg (203.87 KiB) Viewed 4491 times
-
- Herschaalde kopie van p4220010_165.jpg (182.09 KiB) Viewed 4491 times
MATRA BAGHEERA X 1978
Zwartmetallic met groen velours interieur
-
- Ronny
Ik weet het Alain maar met werkweken van 60 uur en nog een oude Porsche in totale restauratie en motorweekenden word het toch wat veel.Ik had dit project beter kunnen doen als ik met pensioen was ! (maar dat duurt nog 20 jaar ).Ik heb al veel gemaakt tot de raamgoten aan toe(zie foto) ,maar je weet zelf Alain hoeveel tyd erin zit.
Hopelijk kan ik er een Bagheera liefhebber voor vinden incl alle onderdelen 3 dubbel.
Mvgr Ronny
Hopelijk kan ik er een Bagheera liefhebber voor vinden incl alle onderdelen 3 dubbel.
Mvgr Ronny
- Attachments
-
- Herschaalde kopie van P1180051.jpg (78.16 KiB) Viewed 4430 times
MATRA BAGHEERA X 1978
- Ronny
Kom op mensen ! Zijn er nu echt geen Matra liefhebbers meer , dit is echt een buitenkans,je hoeft geen onderdeel meer te zoeken ,van nieuwe achterlichten en koplampen tot de voorruit aan toe .En nog 2 donor wagens en 1 in onderdelen erbij!
Dit alles voor 1500 euro
Gr Ronny
Dit alles voor 1500 euro
Gr Ronny
MATRA BAGHEERA X 1978
- MatraMurena.nl
- Ronny
- Ronny
Re: Complete Matra bagheera met groen interieur
Prijs is nu 1000 euro voor alles , mensen dit is echt geen geld voor dit alles.Voor de echte matra liefhebber een buitenkans.Ronny wrote:Helaas door weinig tyd ivm werk, en Porsche projecten verkoop ik mijn compleete half gerestaureerde Bagheera X van 78 met groen velours interieur en met nog maar 82000 km op de teller.Heel veel nieuwe onderdelen waaronder nieuwe voorruit,koppeling en cilinder ,fusees,pakkingsets,achterlichten,nieuwe orginele sportvelgen met michelins,Simca sportvelgen (uniek) enzv.Dit alles met nog 2 donorwagens en 1 in onderdelen.Dus voor de beginner alles in overvloed.
Dit alles verkoop ik voor 1500 euro (koopje) ivm plaats gebrek.Foto is voor de restauratie.Bagheera op de kar is 1 van de donorwagens
Net over de grens in Zeeuws-Vlaanderen staat op nederlands kenteken,maar heb ook nog een Belgs kenteken incl chassisnummer.
Ps losse verkoop schiet voor mij niet op!
Wil nu eens echt opruiming houden
MATRA BAGHEERA X 1978