oetker wrote:
.... anders had de hele straat al vol Matra's gestaan.
Maar daar is toch helemaal niets mis mee?...
Ik heb helaas ook een opkoopverbod totdat minimaal de Rancho geheel rijklaar is , maar zo'n Bagheera lijkt mij ook wel een uitdaging naast m'n volgende project... dat ding staat nog geen 15 km van m'n huis af.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
hendrik wrote:Maar mannen toch je moet je vrouw er gewoon mee verrassen zo doe ik het toch en dat werkt goed.
grt harry de matra.
Zo heb ik nog geprobeert met : kijk is dat niets voor jou?
Gisteren een hok afgebroken, stond er even op te kijken als mijn vrouw aankwam ; kijk hier kan ik nog een auto zetten...
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
hendrik wrote:Maar mannen toch je moet je vrouw er gewoon mee verrassen zo doe ik het toch en dat werkt goed.
Dit werkte bij mij in het begin wel een paar keer, maar later dus niet meer... ze heeft al eens een donorauto uit de tuin laten halen door de oudijzerboer omdat ze de was niet meer buiten kon hangen.
(en ja, ze had me al een paar keer hiervoor gewaarschuwd...)
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Dan ben ik goed getrouwt. Ik heb daar allemaal geen probeem mee. Die van mij vind het fijn voor me als ik me amuzeer met de matras. Moest ik de plaats hebben dan had ik heel wat matras staan denk ik .
Verkoop van Bagheera S ,77 met 147.000 km wegens dubbel project :
Positief:
- Carrosserie is perfect (ni moeilijk t’is polyester)
- Binnenkant perfect wel 2 scheuren in de zetels maar makkelijk op te lossen
- Moter draait perfect + 4 nieuwe banden
Negatief:
- Moet gehaald worden met een plateau
- Volledige nazicht van de motor + remmen nakijken (waarschijnlijk vast)
- Geen technische controle
- Het chassis en de balken moeten gerestaureerd worden
Verkoopt hem niet onder de 1.000 €.
Voilà
(Lorris is ver => Parijs en Bourges naast Orléans)
En ik ook 2x, maar heb de indruk dat deze auto al een paar jaar het grasveld niet af is geweest.
Een hoop wilde plannen waar weinig van terecht is gekomen volgens mij.
Leuk dat onbelast 6000 rpm maken met koude motor.
Denk niet dat dit een beste kar is.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Nee dank je, ik heb al te weinig energie over om een 1 Murena op de weg te houden.
Denk dat je met deze ook wel wat tijd nodig zal hebben om er wat van te maken.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
tis leuk om de auto wat op te tunen maar je kan het ook overdrijven, gezien de tekst zal er wel nog het eea aan restauratie aan gedaan moeten worden. Je moet er maar zin in hebben..........
Elk probleem heeft een houdbaarheidsdatum...
Cadillac 1969 V8 8.2L
Oldsmobile 1975 V8 7.5L
Ford (USA) 1979 V6 2.8L
Chevy 1980 L6 4.3L
Matra L4 1.6L