
Gespot en gepost op Marktplaats , Ebay/ etc ...
-
- Posts: 96
- Joined: Wed Dec 26, 2012 6:04 pm
- Location: Assen NL
Bij die in Uden ben ik wezen kijken vorig jaar oktober. Staat er slecht bij. Osmose, voorruit gescheurt. Motor weet ik niet. Accu was leeg. Banden uitgedroogt en gescheurt, water lekkage kofferbak en binnenruimte( zeker raam en waarschijnlijk dak en verder alles wat met leeftijd te maken heeft en 16 jaar stilstaan. Auto staat ook buiten in de sneeuw, regen en alles wat met slecht weer te maken heeft. Enige nette aan deze auto is de stoelen. Ik had hem het kostenplaatje gegeven om hem weer op de weg te krijgen. En hem 500 euro geboden. Daar ging hij niet op in.
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Vraagprijs is dan ook maar 3600.-ec230no wrote:Bij die in Uden ben ik wezen kijken vorig jaar oktober. Staat er slecht bij. Osmose, voorruit gescheurt. Motor weet ik niet. Accu was leeg. Banden uitgedroogt en gescheurt, water lekkage kofferbak en binnenruimte( zeker raam en waarschijnlijk dak en verder alles wat met leeftijd te maken heeft en 16 jaar stilstaan. Auto staat ook buiten in de sneeuw, regen en alles wat met slecht weer te maken heeft. Enige nette aan deze auto is de stoelen. Ik had hem het kostenplaatje gegeven om hem weer op de weg te krijgen. En hem 500 euro geboden. Daar ging hij niet op in.

Veel geld voor een sloper.
Mooie foto's, slechte auto.
In 2007 ben ik niet eens tot een bod gekomen.
Was binnen 5 minuten al weg.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/over ... ousPage=lr
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- Richard
- Posts: 1840
- Joined: Sat Jan 09, 2010 6:32 pm
- Location: Doetinchem
- pete speed
- Posts: 562
- Joined: Sun Aug 17, 2008 10:58 am
- Location: Beesel, Pays Bas
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Mijn 1600 en 2.2 waren allebei slapers die maar af en toe even de weg op mochten.
De 2.2 heb ik van Bob Konijnenberg die hem vanaf 1990 tot 2007 weinig tot niet gebruikt heeft.
Deze wagen stond warm en droog in de juiste omstandigheden.
Toch was hier nog genoeg aan te doen.
Het beste bleef het plaatwerk daar onder.
Zeer weinig Osmose.
Wel veel water lekkage door verdroogde kit.
Ook oliekeerringen gaan het niet overleven als je de wagen weer gaat gebruiken.
De wagen lekt behoorlijk op alle bekende plekken.
Daar moet ik zeker de motor nog is voor uit elkaar trekken, of een andere opbouwen zodat ik hem om kan switchen.
Het Chassis helemaal OK, maar het koelsysteem heb ik toch grotendeels moeten vervangen.
Bedrading redelijk, maar heb toch ook nog wel wat aanpassingen moeten doen.
Remmen liepen aan en moest ook volledig worden aangepakt.
Waarbij de door plakkende blokken de disken ook waren aangetast.
De 1.6 was een buitenslaper die ook voornamelijk buiten heeft gestaan en sporadisch gereden.
Het topic over deze wagen zegt genoeg denk ik (de Tielsche rat).
Bij deze was gewoon alles aan de beurt en het zal nog veel energie vragen om hem in goede doen te krijgen.
Ik heb er inmiddels een half jaar rijden opzitten en de auto loopt goed.
Er is nog veel werk aan, maar wat je ook koopt, je koopt een bult werk.
De meeste die hem hebben weg gezet hebben hem gewoon weg gezet zonder speciale maatregelen en er niet meer naar om gekeken.
Op een foto is het moeilijk een beoordeling te maken.
Vaak zijn de foto's van vele jaren geleden, en als de foto's niet tot in detail gaan kun je er eigenlijk niets van zeggen.
Tijdens mijn aanschafperiode in 2007 heb ik een hoop bende gezien en te koop voor alle prijzen.
De bagheera die op E-bay staat is in ieder geval duidelijk.
Die wordt door het plaatwerk overeind gehouden.
Ik vraag me af of die bij op een kar takelen in 1 stuk blijft
De 2.2 heb ik van Bob Konijnenberg die hem vanaf 1990 tot 2007 weinig tot niet gebruikt heeft.
Deze wagen stond warm en droog in de juiste omstandigheden.
Toch was hier nog genoeg aan te doen.
Het beste bleef het plaatwerk daar onder.
Zeer weinig Osmose.
Wel veel water lekkage door verdroogde kit.
Ook oliekeerringen gaan het niet overleven als je de wagen weer gaat gebruiken.
De wagen lekt behoorlijk op alle bekende plekken.
Daar moet ik zeker de motor nog is voor uit elkaar trekken, of een andere opbouwen zodat ik hem om kan switchen.
Het Chassis helemaal OK, maar het koelsysteem heb ik toch grotendeels moeten vervangen.
Bedrading redelijk, maar heb toch ook nog wel wat aanpassingen moeten doen.
Remmen liepen aan en moest ook volledig worden aangepakt.
Waarbij de door plakkende blokken de disken ook waren aangetast.
De 1.6 was een buitenslaper die ook voornamelijk buiten heeft gestaan en sporadisch gereden.
Het topic over deze wagen zegt genoeg denk ik (de Tielsche rat).
Bij deze was gewoon alles aan de beurt en het zal nog veel energie vragen om hem in goede doen te krijgen.
Ik heb er inmiddels een half jaar rijden opzitten en de auto loopt goed.
Er is nog veel werk aan, maar wat je ook koopt, je koopt een bult werk.
De meeste die hem hebben weg gezet hebben hem gewoon weg gezet zonder speciale maatregelen en er niet meer naar om gekeken.
Op een foto is het moeilijk een beoordeling te maken.
Vaak zijn de foto's van vele jaren geleden, en als de foto's niet tot in detail gaan kun je er eigenlijk niets van zeggen.
Tijdens mijn aanschafperiode in 2007 heb ik een hoop bende gezien en te koop voor alle prijzen.
De bagheera die op E-bay staat is in ieder geval duidelijk.
Die wordt door het plaatwerk overeind gehouden.
Ik vraag me af of die bij op een kar takelen in 1 stuk blijft

I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- pete speed
- Posts: 562
- Joined: Sun Aug 17, 2008 10:58 am
- Location: Beesel, Pays Bas
ja, ja deze Bagheera zal wel helemaal uit elkaar vallen; een vriendje van me heeft een aantal jaren geleden het idee gehad om er een op te knappen; op enig moment had hij er 5 of 6 staan , allemaal beyond repair , enige tijd later heeft de autoslachter hem uit zijn lijden verlost en alles meegenomen en geperst.
Over de Murena nog enige opmerkingen :
De kit droogt uit, dat is bekend, maar als je de dakplaat én de voorruit opnieuw met PU-kit vastzet gaat het echt niet meer lekken, en ja je moet wel zorgen dat de keerringen en de rubbers voldoende olie en vet krijgen om te overleven.
De S had al gegalvaniseerde koel-en verwarmingsbuizen , dus die blijven wel goed; de radiateur is vorig jaar vervangen door een nieuwe en dus ook weer oké ; goede koelvloeistof is belangrijk.
De remmerij is nieuw en draait op siliconenolie, dus daar heb je eenmaal gerestaureerd, geen omkijken meer naar.
Electronica en met name de stekkerblokken gewoon met blanke parafine volspuiten en ze blijven echt járen goed; vocht is je grootste probleem en als de kabels gaan corroderen en dat dóen ze, dan is het zaak deze te vervangen.
Ik blijf erbij , dat als je tijdig de nodige voorzorgsmaatregelen neemt, je een Murena, maar ook andere bijzonder auto's goed en zeer lang kunt conserveren.
Beter is echter er gewoon regelmatig mee te rijden en goed te onderhouden.
Over de Murena nog enige opmerkingen :
De kit droogt uit, dat is bekend, maar als je de dakplaat én de voorruit opnieuw met PU-kit vastzet gaat het echt niet meer lekken, en ja je moet wel zorgen dat de keerringen en de rubbers voldoende olie en vet krijgen om te overleven.
De S had al gegalvaniseerde koel-en verwarmingsbuizen , dus die blijven wel goed; de radiateur is vorig jaar vervangen door een nieuwe en dus ook weer oké ; goede koelvloeistof is belangrijk.
De remmerij is nieuw en draait op siliconenolie, dus daar heb je eenmaal gerestaureerd, geen omkijken meer naar.
Electronica en met name de stekkerblokken gewoon met blanke parafine volspuiten en ze blijven echt járen goed; vocht is je grootste probleem en als de kabels gaan corroderen en dat dóen ze, dan is het zaak deze te vervangen.
Ik blijf erbij , dat als je tijdig de nodige voorzorgsmaatregelen neemt, je een Murena, maar ook andere bijzonder auto's goed en zeer lang kunt conserveren.
Beter is echter er gewoon regelmatig mee te rijden en goed te onderhouden.
The Pete
- brinkie
- Posts: 348
- Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
- Location: Houten NL
- Contact:
Heb je nog interesse in een 2.2 motorblok?oetker wrote:Daar moet ik zeker de motor nog is voor uit elkaar trekken, of een andere opbouwen zodat ik hem om kan switchen.
Ik heb vandaag een blauwe enveloppe in de bus gekregen met daarin een leuke "Wijziging gegevens aangifte" over mijn aangifte uit 2011 dat niet naar hun zin was.

Heb dat blok 2 jaar geleden van Henk Wouterse overgenomen (afkomstig uit zijn total loss gereden '83er, +/- 100.000 km gelopen) en staat sindsdien bij Theo. Wil er niet veel voor hebben, als in, als je samen met me met wat probleempjes aan mijn auto (raampjes die langzaam gaan, koplampvacuüm, inbouw elektrische brandstofpomp) wilt helpen oplossen, is het van jou. Je moet wel zelf met een aanhangertje heen en weer

Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
De belastingsdienst kent geen mededogen.
Ook ik heb in het verleden diverse malen het met ze aan de stok gehad.
Als ze geld te goed hebben zijn het wolven.
Ik overleg even via PM Robert.
Groet Herman
Ook ik heb in het verleden diverse malen het met ze aan de stok gehad.
Als ze geld te goed hebben zijn het wolven.
Ik overleg even via PM Robert.
Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
Indien je uw 1.6 Murena wilt uitrusten met een automatische choke is hier uw kans:
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... tm?ca=17_s
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... tm?ca=17_s
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
quote.
]Indien je uw 1.6 Murena wilt uitrusten met een automatische choke is hier uw kans:
========================================================
Dat heeft zo zijn voor en nadelen.
Voordeel is dat je niet meer na hoeft te denken over de choke.
Dat is met name voor vrouwen wel handig.
Die vinden dat gedoe.
Nadeel is het hogere brandstof gebruik.
Vooral bij korte stukjes kan dat aardig oplopen waarbij de choke telkens ingaat.
De rat heeft de hele winter buiten gestaan en liep eigenlijk steeds na 2 slagen rond met de handchoke.
Het is meer de zwakke kabel naar achteren die de startmotor s'ochtends wat langzaam doet draaien.
Toch de hele winter goed gestart, maar eigenlijk maar net aan.
]Indien je uw 1.6 Murena wilt uitrusten met een automatische choke is hier uw kans:
========================================================
Dat heeft zo zijn voor en nadelen.
Voordeel is dat je niet meer na hoeft te denken over de choke.
Dat is met name voor vrouwen wel handig.
Die vinden dat gedoe.
Nadeel is het hogere brandstof gebruik.
Vooral bij korte stukjes kan dat aardig oplopen waarbij de choke telkens ingaat.
De rat heeft de hele winter buiten gestaan en liep eigenlijk steeds na 2 slagen rond met de handchoke.
Het is meer de zwakke kabel naar achteren die de startmotor s'ochtends wat langzaam doet draaien.
Toch de hele winter goed gestart, maar eigenlijk maar net aan.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem
En in een Murena kan een vrouw haar handtas niet ophangen aan de choke. Om een wagen te starten is het ook beter om de koppeling in te trappen. Dan moet de versnellingsbak en koppeling niet mee in gang getrokken worden. Dit stond vroeger in de handleiding van mijn Saab 900. In Zweden zullen ze wel weten waarom zeker? Sedertdien doe ik dat met al mijn wagens en je hoort en merkt toch wel het verschil.
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
Dat doe ik ook al heel mijn leven, van mijn pa geleerd.
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Geen koopje. Bagheera 1, €25000
http://www.leboncoin.fr/voitures/432623769.htm?ca=12_s
http://www.leboncoin.fr/voitures/432623769.htm?ca=12_s
Matra Bagheera S - 1977
- JEAN
- Posts: 428
- Joined: Sat Feb 07, 2009 1:34 pm
- Location: Roeselare
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
Verhulst zijn zwarte Bagheera stond toch ook te koop voor 18000€ paar jaar geleden.
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
Volgens mij heeft hij die nog en is hij ook niet meer te koop.
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 1673
- Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
- Location: Almelo NL
Zo zie je maar weer: alles is te koop als de prijs maar goed is.
En ik kan de verkoper ook geen ongelijk geven, zolang je er niet vanaf moet kun je zelf de prijs bepalen... je hebt uiteindelijk maar 1 koper nodig, en via internet kijkt de hele wereld mee.

En ik kan de verkoper ook geen ongelijk geven, zolang je er niet vanaf moet kun je zelf de prijs bepalen... je hebt uiteindelijk maar 1 koper nodig, en via internet kijkt de hele wereld mee.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
-
- Posts: 1217
- Joined: Sat Aug 07, 2004 12:43 pm
- Location: Ternat
Deze Bagheera is van een vooraanstaand lid van Bagheera-café in Frankrijk.
Hij gebruikte als basis een metallic bruine Bagheera X dewelke hij tot op het chassis gerestaureerd heeft.
Voor zover ik weet is deze niet gegalvaniseerd.
Ben benieuwd hoe hoog de prijs dan wel niet zou geweest zijn...
Als deze prijzen de norm worden, dan belooft dit voor de toekomst.
Hij gebruikte als basis een metallic bruine Bagheera X dewelke hij tot op het chassis gerestaureerd heeft.
Voor zover ik weet is deze niet gegalvaniseerd.
Ben benieuwd hoe hoog de prijs dan wel niet zou geweest zijn...
Als deze prijzen de norm worden, dan belooft dit voor de toekomst.
Bagheera's roesten niet, ze worden één met de natuur...
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
Matra Simca Bagheera Serie I 1974
- brinkie
- Posts: 348
- Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
- Location: Houten NL
- Contact:
Achterbumper van een Murena, "slechts" 399 euro! 
http://www.ebay.de/itm/TALBOT-MATRA-MUR ... 3a6adf5068
Van dezelfde verkoper, voorbumper van een Murena, "slechts" 699 euro en in een topstaat (not!)
http://www.ebay.de/itm/TALBOT-MATRA-MUR ... 3cbaa6ad83
Als ik mijn auto op die manier in stukken weet te verkopen word ik nog eens rijk van mijn hobby...

http://www.ebay.de/itm/TALBOT-MATRA-MUR ... 3a6adf5068
Van dezelfde verkoper, voorbumper van een Murena, "slechts" 699 euro en in een topstaat (not!)

http://www.ebay.de/itm/TALBOT-MATRA-MUR ... 3cbaa6ad83
Als ik mijn auto op die manier in stukken weet te verkopen word ik nog eens rijk van mijn hobby...

Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Is een handelaar in onderdelen die de richtige prijs nog niet weet.
Dat staat over 5 jaar nog te koop als ie niet zakt naar richting onder de €100.-
Heb onlangs nog een goede bumper voor €50 aangeboden, daar ging die niet eens voor weg.
Nu ik een 2e Murena heb waar ik dagelijks mee stuur hou ik hem maar zelf.
Groet Herman
Dat staat over 5 jaar nog te koop als ie niet zakt naar richting onder de €100.-
Heb onlangs nog een goede bumper voor €50 aangeboden, daar ging die niet eens voor weg.
Nu ik een 2e Murena heb waar ik dagelijks mee stuur hou ik hem maar zelf.
Groet Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
komt deze bak uit een latere Murena
Foute advertentie of onbekende bak van Murena 1.6?
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... htm?ca=1_s
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... htm?ca=1_s
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: komt deze bak uit een latere Murena
Ik zie zo dadelijk geen verschil!oetker wrote:Foute advertentie of onbekende bak van Murena 1.6?
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... htm?ca=1_s

Matra Bagheera S - 1977
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: komt deze bak uit een latere Murena
Is het dan een bak van een Bagheera misschien?GODFRIED wrote:
Ik zie zo dadelijk geen verschil!
De bevestigingsteun (rubber met bout) achter op 5e afdekplaat en de schakelarm zijn mij onbekend.
Zie nog wel meer kleinere afwijkingen.
Groet Herman
- Attachments
-
- Onbekendebak.jpg (126.26 KiB) Viewed 5697 times
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- brinkie
- Posts: 348
- Joined: Tue Jun 15, 2010 12:35 pm
- Location: Houten NL
- Contact:
Van een Citroën CX toch?hendrik wrote:Dat is een murena bak Herman, van bagheera is ook wat kleiner.Het is wel een goede prijs hé.Maar ze kan ook van een Salara zijn dat verschil zie je van buiten niet.
Robert
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
ex Matra Murena 2.2 uit 1981 in Rouge Mephisto.
Volvo 480 GT uit 1994 in Vase Green metallic.
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Dat denk ik ookbrinkie wrote:Van een Citroën CX toch?hendrik wrote:Dat is een murena bak Herman, van bagheera is ook wat kleiner.Het is wel een goede prijs hé.Maar ze kan ook van een Salara zijn dat verschil zie je van buiten niet.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
-
- Posts: 4023
- Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
- Location: izegem