1.6 te koop.

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Post Reply
oetker

1.6 te koop.

Post by oetker »

De rat is te koop.
Gezondheidsredenen en verlies van opslag/sleutelruimte noopt mij hier toe.
Ik probeer altijd een een gemotiveerde liefhebber te vinden voor dit soort dingen en neem de tijd om het onder de aandacht te brengen.
De tijd begint nu echter te dringen.
De vrouw kan nog amper lopen en dat vergt meer van mijn tijd.
Ik had nog veel in de praktijk willen brengen maar het moment is nu daar om woorden in daden om te zetten.

Er is weinig interesse dus is zondag de laatste mogelijkheid om de auto binnen de gelederen te houden en de boel voor een clubprijsje over te nemen.
Ik heb ook nog wel de nodige onderdelen zoal een gereviseerde motor met nieuwe lagers zuigers en veren opgeboord tot 1700 cc en eventueel nog door mij compleet op te bouwen eventueel met gereviseerde bak..
Nog een goed onderblok een aanal gereviseerde carbs, en ontstekingen, 4 goede draagarmen achterlichten en originele spiegels.
Een complete voortrein, een nieuwe voorruit en verder nog teveel om op te noemen.
Als je het Rat topic leest zie je dat er aan de auto sinds 2012 veel is gedaan. zie
viewtopic.php?f=7&t=2610

Ik heb de auto in grote lijnen sinds 20212 aangepakt, maar ook sindsdien er dagelijks mee gereden.
Dat betekend dus dat, alhoewel de auto goed rijdend is, dat je achterover kunt blijven leunen.
Een spuitbeurtje is wel nodig en er zijn altijd wel kleinigheden te doen.
De auto rijdt als een speer en doet nog steeds zijn dienst.
Ik durf er morgen Benny in Marbellia wel mee te bezoeken.
Ik verkoop de auto natuurlijk het liefst compleet met alle spullen maar kan over gepraat worden.

Na maandag zal ik bereikbaar zijn op telefoon nummer +31 6 2888 8784 voor evt interesse.
Dan zal de auto op internationele sites te koop worden gezet.

Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Post Reply