Trekhaak Bagheera

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Post Reply
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Trekhaak Bagheera

Post by matrafan »

Hoi,

Iemand hier interesse anders gaat het op Tweedehands/Marktplaats

Vraagprijs laat maar horen.

trekhaak bagheera.jpg
trekhaak bagheera.jpg (559.71 KiB) Viewed 1792 times
trekhaak bagheera 1.jpg
trekhaak bagheera 1.jpg (556.63 KiB) Viewed 1792 times
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Re: Trekhaak Bagheera

Post by GODFRIED »

Een trekhaak had ik indertijd ook op mijn Bagheera gezet met de bedoeling om deze meer te gebruiken, na enkele jaren dan toch maar weer verwijdert. Als je kinderen hebt is dit de verkeerde auto. :wink:

Na het plaatsen van een trekhaak heb je wel een stevige auto aan de achterkant. :D :D
Matra Bagheera S - 1977
Vedrive
Posts: 268
Joined: Thu Feb 27, 2020 11:13 am

Re: Trekhaak Bagheera

Post by Vedrive »

GODFRIED wrote: Thu May 18, 2023 6:45 am Een trekhaak had ik indertijd ook op mijn Bagheera gezet met de bedoeling om deze meer te gebruiken, na enkele jaren dan toch maar weer verwijdert. Als je kinderen hebt is dit de verkeerde auto. :wink:

Na het plaatsen van een trekhaak heb je wel een stevige auto aan de achterkant. :D
Ik heb altijd begrepen dat een trekhaak ooit juist is uitgevonden voor dit soort autos omdat je er niks in kwijt kan. Blijkt dat niet zo te zijn, rare jongens die auto ontwerpers. :D.
Zit ik (hopelijk) straks weer met een M530 met trekhaak, t'is ook nooit goed. :D
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Re: Trekhaak Bagheera

Post by GODFRIED »

Een trekhaak een aanhangwagen en daar een buggy op met een baby in dat heb ik hier niet klaargekregen. Waarschijnlijk had ik dan zelf op die aanhangwagen gezeten. :lol:
Maar als ik een Rancho had gekocht was dat wel gelukt, daar is veel plaats in. :o
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply