Dat wordt een totale restauratie. Ik hoop dat het Matravirus je goed te pakken heeft want je gaat dat nodig hebben om te volharden en niet op te geven. Het is te zien dat de murena al lange tijd stil staat. De koelkanalen van de motor zijn geroest, spijtig dat er geen koelvloeistof meer in de motor aanwezig was, want dan was die roest er niet geweest. Hier zul je extra aandacht aan moeten geven zodat’ zeker alle koelkanalen open zijn’.
Je hebt de motor al flink gesloopt. Maak veel foto’s , dat is handig als je terug aan het opbouwen bent, maar anders zijn wij er nog.
Toine heb je al ervaring met restaureren of is dit je eerste restauratie?
Vooral geduldig zijn en als je het niet meer ziet zitten alles een tijdje stilleggen om te herkomen. Haast en spoed is zelden goed.
Als je raad of onderdelen zoekt horen we het wel.
Daar is iets moois van te maken, maar..... je moet al goed gek zijn om daar aan te beginnen. Geloof me maar een bagheera restaureren is nog veel erger, hier voor moet je stapelgek zijn. Laat die foto's aan niet te veel van je vrienden zien want dan verklaren ze je gek.
Waarschijnlijk een project dat enkele jaren zal duren eer je het gewenste resultaat hebt.
Veel succes met de restauratie van deze murena. Het wordt een stuk van je leven.
PS, Dat open dakje is het zelfde als ik gekocht heb van Harry.