Niet tegeloven maar ik heb een murena 2.2S gekocht.
Ik was al een tijd deze murena aan het volgen omdat hij te koop stond.
Ik zei tegen mijn vrouw dat ik een murena S te koop wist staan, niet verwacht dat ze ging zeggen "als je die graag hebt dan moet je die kopen". Die nacht zitten te twijfelen ga ik kopen of niet, wat ga ik er mee doen, je hebt al een bagheera. Besluit ik ga hem niet kopen, eindelijk in slaap gevallen OEEEEEFFFF. S'morgens dacht ik " zou hij iets aan de prijs doen", ik ga 1000? minder bieden. Mijn vrouw zei al ? je gaat die murena hebben" dit geloofde ik dan niet. Uiteindelijk ja, je mag hem hebben omdat jij het bent, geweldig h?. De wagen komt dan ook van een clublid. Ik heb de wagen gekocht zonder hem te zien en te inspecteren, dit raad ik niemand aan maar soms doe je gekke dingen. Het is geen bagheera dus zal het wel meezitten, ik ben al wat gewoon. Na de eerste inspectie thuis en op de put zag ik toch dat er nog wat werk aan is eer ik tevreden zal zijn, maar hij is dan ook bijna 25 jaar oud en daar wacht ik op om hem terug in het verkeer te brengen. Pasop hij is nog ingeschreven en verzekerd ik heb zelfs de plaat en de verzekering meegekregen om alles klaar te maken voor de keuring. Ik heb er nog niet mee gereden misschien straks als ik me wat beter voel. Heb namelijk een griepje erbij.
Wordt zeker vervolgt.