FrieMatra zijn murena 2.2S
- henk wouterse
- Posts: 373
- Joined: Tue Mar 25, 2003 9:23 pm
- Location: wemeldinge
Hallo godfried, de orginele S haalde bij mij gewoon 1 op 12 geen probleem maar de de aangepaste S die ik nu heb met de 45 er webers en kop die haalt ook maar 1 op 10 en als ik echt doorrij 1op 7 het licht echt puur aan de carbs en afstelling neem ik aan , anders orginele carbs zoeken maar die zijn verschrikkelijk duur,het extra plezier van een S is vele malen groter als een 1.6 of 2.2 vind ik persoonlijk
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Henk,
Fijn dat je dit berichtje geplaatst hebt, nu heb ik een goede richtlijn!!
Rijden doet hij geweldig. Maandag nog eens mijn Escort meegenomen naar Brussel maar ik had het gevoel dat de turbo defect was. Aan zo een vlotte motor in de murena ben je gauw gewend.
Ik ga de carburatie eerst eens op zijn punt zetten en dan zien we wel.
Fijn dat je dit berichtje geplaatst hebt, nu heb ik een goede richtlijn!!
Rijden doet hij geweldig. Maandag nog eens mijn Escort meegenomen naar Brussel maar ik had het gevoel dat de turbo defect was. Aan zo een vlotte motor in de murena ben je gauw gewend.
Ik ga de carburatie eerst eens op zijn punt zetten en dan zien we wel.

- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Hier enkele foto's van de geopende Dellorto carburators.
Ik kan niet alles controleren zonder de carburators uit te bouwen. Spijtig anders had ik de onderdelen voor de carburator samen kunnen bestellen.
Waarschijnlijk zullen er nog meer onderdelen moeten vervangen worden.
De carburator voldoet niet aan de specificaties die matra opgeeft.
Ze hebben hier willekeurig een carburator geplaatst zonder deze op punt te zetten. Wat een knoeiers!!! Volgens de gekregen informatie komt deze Dellorto van van Simon??!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan niet alles controleren zonder de carburators uit te bouwen. Spijtig anders had ik de onderdelen voor de carburator samen kunnen bestellen.
Waarschijnlijk zullen er nog meer onderdelen moeten vervangen worden.
De carburator voldoet niet aan de specificaties die matra opgeeft.
Ze hebben hier willekeurig een carburator geplaatst zonder deze op punt te zetten. Wat een knoeiers!!! Volgens de gekregen informatie komt deze Dellorto van van Simon??!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Attachments
-
- dichting carburator (Small).JPG (58.06 KiB) Viewed 4556 times
-
- geopende carburator (Small).JPG (73.47 KiB) Viewed 4556 times
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Dat is balen dus.
Persoonlijk zou ik dit soort dingen laten uitvoeren.
je hebt er eigenlijk een rollentestbank voor nodig om het maximum uit deze carbs te persen.
Kan erg tijdrovend worden om dat allemaal juist te krijgen.
Simon kan deze carbs wel geleverd hebben, maar de vraag is natuurlijk wat er daarna allemaal gebeurd is met deze carbs.
Gezien de spannende aansluiting van de benzineslangen is het moeilijk aantoonbaar wie de klus heeft uitgevoerd.
Denk dat ze bij Simon toch zouden moeten weten wat de specs horen te zijn qua sproeierbezetting en zo.
Persoonlijk zou ik dit soort dingen laten uitvoeren.
je hebt er eigenlijk een rollentestbank voor nodig om het maximum uit deze carbs te persen.
Kan erg tijdrovend worden om dat allemaal juist te krijgen.
Simon kan deze carbs wel geleverd hebben, maar de vraag is natuurlijk wat er daarna allemaal gebeurd is met deze carbs.
Gezien de spannende aansluiting van de benzineslangen is het moeilijk aantoonbaar wie de klus heeft uitgevoerd.
Denk dat ze bij Simon toch zouden moeten weten wat de specs horen te zijn qua sproeierbezetting en zo.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Ik heb de juiste gegevens van Dellorto wat er in de carburators moet zitten om te voldoen aan de specificaties van murena 2.2S.
Daar ga ik het met doen, alleen zal dit grapje tussen de 100 en 250? kosten. Als hij dan enkele liters per 100km minder verbruik heb dan verdient dit zich vlug terug.
Van zeggen komen ze bij Simon maar dat is natuurlijk een ????
Ze komen van een ongeval murena!!!!
Daar ga ik het met doen, alleen zal dit grapje tussen de 100 en 250? kosten. Als hij dan enkele liters per 100km minder verbruik heb dan verdient dit zich vlug terug.
Van zeggen komen ze bij Simon maar dat is natuurlijk een ????
Ze komen van een ongeval murena!!!!

- henk wouterse
- Posts: 373
- Joined: Tue Mar 25, 2003 9:23 pm
- Location: wemeldinge
bij simon slopen ze zo'n auto en onderdelen gaan in het schap, dus als het al niet goed zat dan was het al zo, ik denk niet dat ze deze eerst open gaan maken. onderdelen zullen ook niet heel makkelijk te verkrijgen zijn net als de solex daarom heb ik de webers er op laten zitten ik kon ze ruilen voor solex maar daar is ook alles moelijk van te verkrijgen ,de webers kun je de onderdelen zelfs in de kever shop halen.
Succes
Succes
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Ja Henk, zo is het waarschijnlijk ook gegaan. Als het verbruik normaal was had ik deze carburators zeker nog niet geopend voor controle.
Het is me ook opgevallen dat je veel onderdelen kunt kopen voor de Webers net zoals de Dellortos. Sommige onderdelen zouden zelfs passen!!
De chokes en de mains kan ik niet controleren hiervoor moet ik eerst het luchtfilterhuis en de carburators uitbouwen. Ik ga er van uit dat deze ook niet aan de opgegeven specificaties voldoen.
Alle dichtingen vernieuwen doe ik dan maar in ??n stap erbij.
Hopelijk geeft dit het gewenste resultaat. Ik heb er een goed gevoel bij.
Spijtig dat een specialist als Cornelis met Matra stopt, als de gezondheid het niet toelaat moet je wel.
Hij blijft zijn kennis wel met ons delen, gelukkig maar want hij is en blijft de murena specialist. 
Het is me ook opgevallen dat je veel onderdelen kunt kopen voor de Webers net zoals de Dellortos. Sommige onderdelen zouden zelfs passen!!
De chokes en de mains kan ik niet controleren hiervoor moet ik eerst het luchtfilterhuis en de carburators uitbouwen. Ik ga er van uit dat deze ook niet aan de opgegeven specificaties voldoen.
Alle dichtingen vernieuwen doe ik dan maar in ??n stap erbij.
Hopelijk geeft dit het gewenste resultaat. Ik heb er een goed gevoel bij.

Spijtig dat een specialist als Cornelis met Matra stopt, als de gezondheid het niet toelaat moet je wel.


- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
-
- Posts: 1673
- Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
- Location: Almelo NL
Heb nog een adresje in Engeland, zij kunnen heel veel carburateur-onderdelen van vele merken leveren.oetker wrote:Valt niet tegen dat deze dingen allemaal nog te vinden zijn.
http://www.carbs.freeuk.com/
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Muddy Bandit wrote:Heb nog een adresje in Engeland, zij kunnen heel veel carburateur-onderdelen van vele merken leveren.oetker wrote:Valt niet tegen dat deze dingen allemaal nog te vinden zijn.
http://www.carbs.freeuk.com/
Inderdaad een vakman zo te zien.

- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Dat is mogelijk, maar altijd bij benadering.
Doordat de spanningen niet gestabiliseerd zijn op het meterpaneel, heersen er nog wel wat fluctuaties in spanning.
Daardoor alleen al kunnen metingen niet betrouwbaar zijn, ook al zouden de meters van goede kwaliteit zijn.
Bij mij wordt achter de meters een bijna 1 Volt lagere spanning gemeten dan de accuspanning.
Dat is een behoorlijk verschil.
Misschien dat het nog verbeterd als ik nog is wat zaken op een rij heb wat de elektra betreft.
Doordat de spanningen niet gestabiliseerd zijn op het meterpaneel, heersen er nog wel wat fluctuaties in spanning.
Daardoor alleen al kunnen metingen niet betrouwbaar zijn, ook al zouden de meters van goede kwaliteit zijn.
Bij mij wordt achter de meters een bijna 1 Volt lagere spanning gemeten dan de accuspanning.
Dat is een behoorlijk verschil.
Misschien dat het nog verbeterd als ik nog is wat zaken op een rij heb wat de elektra betreft.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Net ontvangen van bij Simon, dichtingen klepsteel murena 2.2.
Ik weet niet hoe de originele uitzien maar die van bij Simon zijn volgens mij van een mindere kwaliteit, geen veertje boven op klepsteel.
Zie foto van de klepsteeldichtingen van een Ford en deze voor de 2.2.
Heeft er nu niemand een foto van de originele klepsteeldichtingen!!!!!!
Ik weet niet hoe de originele uitzien maar die van bij Simon zijn volgens mij van een mindere kwaliteit, geen veertje boven op klepsteel.
Zie foto van de klepsteeldichtingen van een Ford en deze voor de 2.2.
Heeft er nu niemand een foto van de originele klepsteeldichtingen!!!!!!
- Attachments
-
- rechts de dichting voor de murena 2.2. Gekocht bij Simon (Small).JPG (22.03 KiB) Viewed 4424 times
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Spijtig niemand met een foto van de originele klepsteeldichtingen van een 2.2.
Ik heb onlangs een reserve starter gekocht voor mijn murena. Gereviseerd stond bij de advertentie en dit voor 48? verzending in, een koopje h?!!!
Helaas is alleen de buitenkant gereviseerd met een spuitbus . Ik had de verkoper thans de revisie laten bevestigen en nog werd ik bedrogen.
Zie de foto's. Aangekocht via Kapaza van Malfroot - Limbourg wees op je hoede als je iets koopt met deze naam.
Ik heb onlangs een reserve starter gekocht voor mijn murena. Gereviseerd stond bij de advertentie en dit voor 48? verzending in, een koopje h?!!!
Helaas is alleen de buitenkant gereviseerd met een spuitbus . Ik had de verkoper thans de revisie laten bevestigen en nog werd ik bedrogen.
Zie de foto's. Aangekocht via Kapaza van Malfroot - Limbourg wees op je hoede als je iets koopt met deze naam.
- Attachments
-
- onderdelen 1 (Small).JPG (77.05 KiB) Viewed 4391 times
-
- gedemonteerd (Small).JPG (77.91 KiB) Viewed 4391 times
-
- bij aankoop (Small).JPG (66.24 KiB) Viewed 4391 times
-
- onderdelen starter (Small).JPG (69.35 KiB) Viewed 4391 times
-
- stator.JPG (58.45 KiB) Viewed 4391 times
-
- Posts: 1673
- Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
- Location: Almelo NL
Tsja, wat moet je daar van zeggen...
Niet netjes van de verkoper, maar als je een beetje nadenkt ben je voor een "revisie" van een startermotor (lagers vervangen, doormeten en schoon maken) al snel zo'n 60 euro kwijt, en dan moet je de startermotor zelf nog aanleveren.
En helaas is revisie een zeer ruim begrip...de ??n laat alles wat functioneert gewoon zitten en de ander vervangt alles preventief.
Ik zou dit in ieder geval wel even melden bij Kapaza.
Maar heb je deze starter al getest op een goede werking voor de demontage?

Niet netjes van de verkoper, maar als je een beetje nadenkt ben je voor een "revisie" van een startermotor (lagers vervangen, doormeten en schoon maken) al snel zo'n 60 euro kwijt, en dan moet je de startermotor zelf nog aanleveren.
En helaas is revisie een zeer ruim begrip...de ??n laat alles wat functioneert gewoon zitten en de ander vervangt alles preventief.
Ik zou dit in ieder geval wel even melden bij Kapaza.
Maar heb je deze starter al getest op een goede werking voor de demontage?
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Het doet toch geen pijn om eerlijk te zijn. Ik had het nog laten bevestigen om zeker te zijn.
Ik heb het ondertussen aanvaard en zal de starter zelf reviseren. Ik heb de koolborstel al nieuw liggen. Aangekocht bij
http://www.sales@woodauto.co.uk voor 2? en verzending. Zeer snelle en goede service, een aanrader.
Als ik deze starter op Ebay had gekocht dan was hij terug gegaan.
Voor mijn bagheera heb ik voor 120? op Ebay een gereviseerde starter en alternator gekocht. Deze zijn perfect gereviseerd door een firma die daar in gespecialiseerd is.
Er lopen rare mensen rond op deze aardbol. Gisteren kwamen we terug van Sittard en in het centrum stop ik voor enkele fietsers door te laten aan een gearceerd stuk op straat waar je niet mag stistaan voor de fietsers, ze hadden geen voorrang maar het regende. Achter mij een lawaai of de wereld verging!! Dat kan ik dan niet begrijpen.
Ik heb het ondertussen aanvaard en zal de starter zelf reviseren. Ik heb de koolborstel al nieuw liggen. Aangekocht bij
http://www.sales@woodauto.co.uk voor 2? en verzending. Zeer snelle en goede service, een aanrader.
Als ik deze starter op Ebay had gekocht dan was hij terug gegaan.
Voor mijn bagheera heb ik voor 120? op Ebay een gereviseerde starter en alternator gekocht. Deze zijn perfect gereviseerd door een firma die daar in gespecialiseerd is.
Er lopen rare mensen rond op deze aardbol. Gisteren kwamen we terug van Sittard en in het centrum stop ik voor enkele fietsers door te laten aan een gearceerd stuk op straat waar je niet mag stistaan voor de fietsers, ze hadden geen voorrang maar het regende. Achter mij een lawaai of de wereld verging!! Dat kan ik dan niet begrijpen.

- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
quote
------
Achter mij een lawaai of de wereld verging!! Dat kan ik dan niet begrijpen.
==========================================
Welkom in Nederland. waar iedere seconde in het verkeer schijnbaar telt.
De regels alleen overtreden mogen worden bij eigenbelang, en je alleen auto mag rijden als je een hoog egocentrische graad hebt.
Nou moet ik zeggen dat ze er in Belgie ook wat van kunnen.
Af en toe zit ik er van te kijken wat daar op snelwegen voor toeren worden uitgehaald.
Zal allemaal in onze cultuurverschillen zitten denk ik
------
Achter mij een lawaai of de wereld verging!! Dat kan ik dan niet begrijpen.
==========================================
Welkom in Nederland. waar iedere seconde in het verkeer schijnbaar telt.
De regels alleen overtreden mogen worden bij eigenbelang, en je alleen auto mag rijden als je een hoog egocentrische graad hebt.
Nou moet ik zeggen dat ze er in Belgie ook wat van kunnen.
Af en toe zit ik er van te kijken wat daar op snelwegen voor toeren worden uitgehaald.
Zal allemaal in onze cultuurverschillen zitten denk ik

I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
-
- Posts: 1673
- Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
- Location: Almelo NL
Tsja, dit zie je overal wereldwijd.GODFRIED wrote:Alles draait om tijd, de mensen gaan zo gejaagd door het leven. Spijtig dat de maatschappij je zo maakt.
Een cursus onthaasten zou voor sommige bewoners van deze aardkloot best wel een keer op zijn plaats zijn.
En waarom toch al die haast?... een slak en een haas hebben toch gelijk nieuwjaarsdag?

Gewoon 10 minuten eerder je bed uit gaan, dit geeft vaak al veel meer rust en minder haast....
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om eerst nog even met m'n hand (nee, niet enkel de middenvinger

Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
-
- Posts: 4173
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
Nu moet ik toegeven dat ik er op de snelweg soms de nodige vaart achterzet maar ik probeer galant te blijven dus geen bumperkleven, geen knipperen met lichten, geen middenvinger, geen gevloek,...
Waar ik me aan stoor, op een rustige zondagmorgend rijd ik naar Rotterdam. Geen verkeer, gezien het ochtendlijke uur. Antwerpen op de snelweg beperking 100 km/h, tussen Breda en Rotterdam snelweg grotendeels beperking 100 km/h en soms nog matrixborden met 80 km/h. En dit voor een lege snelweg?? SNELWEG???
Waar ik me aan stoor, op een rustige zondagmorgend rijd ik naar Rotterdam. Geen verkeer, gezien het ochtendlijke uur. Antwerpen op de snelweg beperking 100 km/h, tussen Breda en Rotterdam snelweg grotendeels beperking 100 km/h en soms nog matrixborden met 80 km/h. En dit voor een lege snelweg?? SNELWEG???
- fjodor 2.2
- Posts: 171
- Joined: Mon Mar 30, 2009 10:17 am
- Location: Amersfoort (NL)
- fjodor 2.2
- Posts: 171
- Joined: Mon Mar 30, 2009 10:17 am
- Location: Amersfoort (NL)
@ Godfried,
Moet ik niet vergeten te vertellen wat een mooie murena.
Erg leuk hoe alles beschreven staat. Nog even en ik kom nooit meer uit de garage nadat ik dit heb uitgelezen en ideeen heb opgedaan.
Bedankt voor het in beeld brengen van je werkzaamheden.
Moet ik niet vergeten te vertellen wat een mooie murena.

Erg leuk hoe alles beschreven staat. Nog even en ik kom nooit meer uit de garage nadat ik dit heb uitgelezen en ideeen heb opgedaan.
Bedankt voor het in beeld brengen van je werkzaamheden.
Groet Fjodor
Matra Murena 2.2 -1982
Weet je nog toen
"de boten van hout en de mannen van staal waren"
Matra Murena 2.2 -1982
Weet je nog toen
"de boten van hout en de mannen van staal waren"
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Dag Fjodor,
Bedankt voor de mooi woorden.
Dit is ook de bedoeling, het MatraMania forum kunnen we zelf interessant maken.
Ik ben altijd voorstander geweest om zoveel mogelijk wat je doet aan de Matra met tekst en enkele foto's op het forum duidelijk te maken. Dit geeft een enorme meerwaarde voor de club, er zal altijd iemand zijn die er iets van kan gebruiken, leren of op idee?n komen door de werkzaamheden te volgen. Het heeft ook een voordeel voor je zelf. Je krijgt spontaan reacties en tips hoe je sommige dingen beter of gemakkelijker kunt doen.
Gelukkig wordt er veel gepost door de leden en soms door niet leden. Je zou er van verschieten hoeveel mensen dit forum dagelijks afspeuren op nieuwe berichten.
Ik ben van de mening, als je iets doet aan de Matra maak er dan enkele foto's van en een beetje uitleg en plaats het. Tenslotte hebben we allemaal de zelfde hobby en weten we graag wat de anderen doen aan hun Matra .
Alleen heb ik de verkeerde keuze gemaakt en mijn werkzaamheden onder het ledengedeelte gezet. Hierdoor is het alleen voor de leden te
zien. Spijtig voor de andere forum gebruikers. :wink
ps; Er zijn nog plannen genoeg maar ik moet rekening houden met mijn lichaam.
Bedankt voor de mooi woorden.
Dit is ook de bedoeling, het MatraMania forum kunnen we zelf interessant maken.
Ik ben altijd voorstander geweest om zoveel mogelijk wat je doet aan de Matra met tekst en enkele foto's op het forum duidelijk te maken. Dit geeft een enorme meerwaarde voor de club, er zal altijd iemand zijn die er iets van kan gebruiken, leren of op idee?n komen door de werkzaamheden te volgen. Het heeft ook een voordeel voor je zelf. Je krijgt spontaan reacties en tips hoe je sommige dingen beter of gemakkelijker kunt doen.
Gelukkig wordt er veel gepost door de leden en soms door niet leden. Je zou er van verschieten hoeveel mensen dit forum dagelijks afspeuren op nieuwe berichten.
Ik ben van de mening, als je iets doet aan de Matra maak er dan enkele foto's van en een beetje uitleg en plaats het. Tenslotte hebben we allemaal de zelfde hobby en weten we graag wat de anderen doen aan hun Matra .
Alleen heb ik de verkeerde keuze gemaakt en mijn werkzaamheden onder het ledengedeelte gezet. Hierdoor is het alleen voor de leden te
zien. Spijtig voor de andere forum gebruikers. :wink
ps; Er zijn nog plannen genoeg maar ik moet rekening houden met mijn lichaam.
- fjodor 2.2
- Posts: 171
- Joined: Mon Mar 30, 2009 10:17 am
- Location: Amersfoort (NL)
- GODFRIED
- Posts: 10152
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Daar zeg je het " ken je eigen grenzen" dat is voor iedereen zo en we zullen het ermee moeten doen.
Bedankt voor je aanbod. Daar krijg je een warm hart van. Het zijn die dingen wat een mens echt gelukkig maakt. Niemand staat graag alleen. We zitten in een goede club.
Spijtig dat die matramannen niet allemaal in de zelfde straat wonen.
Alhoewel ik mag niet klagen met drie op een straal van 6km.
Momenteel ligt hier alles een beetje stil maar daar komt wel weer verandering in.
Bedankt voor je aanbod. Daar krijg je een warm hart van. Het zijn die dingen wat een mens echt gelukkig maakt. Niemand staat graag alleen. We zitten in een goede club.
Spijtig dat die matramannen niet allemaal in de zelfde straat wonen.

Alhoewel ik mag niet klagen met drie op een straal van 6km.

Momenteel ligt hier alles een beetje stil maar daar komt wel weer verandering in.

- oetker
- Posts: 8160
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Lanaken is bijna Matra-city.
Wat dat betreft zitten jullie vlak bij elkaar.
Dat is hier een stuk minder.
Ook ik zit even in een dip wat Matra-werken betreft.
De blaadjes vallen van de boom, en dat merk ik dan altijd weer.
Toch moeten er nog klussen afgewerkt worden.
Ben deze zomer weer niet zo ver gekomen als ik had geplanned.
Denk dat na de meeting van de 24e, de auto in de winterstalling gaat.
Het Honda project krijgt even prioriteit.
Buiten het inbouwen van een gas installatie hoeft daar zeer weinig aan te gebeuren, maar toch zie ik altijd weer dingen die ik er aan wil doen.
that's life.
Wat dat betreft zitten jullie vlak bij elkaar.
Dat is hier een stuk minder.
Ook ik zit even in een dip wat Matra-werken betreft.
De blaadjes vallen van de boom, en dat merk ik dan altijd weer.
Toch moeten er nog klussen afgewerkt worden.
Ben deze zomer weer niet zo ver gekomen als ik had geplanned.
Denk dat na de meeting van de 24e, de auto in de winterstalling gaat.
Het Honda project krijgt even prioriteit.
Buiten het inbouwen van een gas installatie hoeft daar zeer weinig aan te gebeuren, maar toch zie ik altijd weer dingen die ik er aan wil doen.
that's life.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006