http://www.ebay.co.uk/itm/TALBOT-ALPINE ... 3a743e7dee
Ook van de Samba passen ze maar dan moet je het randje wegslijpen.
Is dat lang genoeg. Die wat ik nog liggen heb voor de murena is 37,5 cm lang.oetker wrote:De Solara remslangen voorzijde passen daar zo op.
De Samba moet je het koperen randje afslijpen.
Ze zijn 34 cm lang en draad is zelfde als de Murena.
Nieuw zijn die toch ook niet, bj 07/1988oetker wrote:Ze zijn exact 34.9 cm en geen problemen bemerkt.
Ze zitten er al bijna 2 jaar onder.
Nee old stock, maar wel nieuw en ze zagen er echt nog prima uit en functionereen alweer bijna 2 jaar bij me.jo wrote:Nieuw zijn die toch ook niet, bj 07/1988oetker wrote:Ze zijn exact 34.9 cm en geen problemen bemerkt.
Ze zitten er al bijna 2 jaar onder.
Het stelde nix voor. En je moet toch weer terugkomen om te laten zien dat het is hersteld voordat je je kenteken krijgt. En het kost je weer zo'n 30 euro voor die extra keuring.GODFRIED wrote:Veel zon en zorgeloze km.
Zolang het maar enkele rubbertjes zijn.
Godfried heeft geweldig werk gedaan dus ik ben er heel blij mee.oetker wrote:Gefeliciteerd met deze aanschaf Jan.
Een goede aanschaf waar al veel werk aan verzet is.
Leuk dat die in de club gebleven is.
Je gaat ook met 2 Murena's verder of doe je de andere weg?
Groet Herman
Ja, inderdaad. Daar heb ik meer aan gesleuteld dan gereden.
Nee toch niet, die verkoop was een duidelijke overwogen keuze. Ik had die beter nooit gekocht!!!!
Wie kon toen weten dat ik deze wagen na enkele jaren van de hand zou doen. Ik heb daar inderdaad veel tijd en nieuwe onderdelen ingestoken.