Op het internet is een compleet tandwielset te koop voor 45 euro. Is dit een interessante prijs of niet en zou het interessant zijn om enkele sets in voorraad te nemen in stock in de club. Hij heeft meerdere sets te koop.
Attachments
!B5z4vQw!Wk~$(KGrHqZ,!hIEyr9weRGTBMvFibvBM!~~_12.jpg (35.85 KiB) Viewed 14509 times
Bij mijn Murena waren de schijfjes het eerst gebroken... Ik denk dat je het spiegelmechanisme zeer voorzichtig moet behandelen een een beetje smeren met vaseline of iets dergelijks.
Dan moet je er wel een van power plus hebben daar heb ik dat uit gehaald.
Maar ik weet niet of ze allemaal goed zijn van power. Ik heb er toen twee gesloopt en er was maar van ene waar ik de tandwielen van kon gebruiken.Maar dan heb je er wel 6 als ze goed zijn.
hendrik wrote:Dan moet je er wel een van power plus hebben daar heb ik dat uit gehaald.
Maar ik weet niet of ze allemaal goed zijn van power. Ik heb er toen twee gesloopt en er was maar van ene waar ik de tandwielen van kon gebruiken.Maar dan heb je er wel 6 als ze goed zijn.
grt harry de matra.
heb hier een donkerblauwe powerplus waarvan de batterij kapot is, zal hem morgen eens openvijzen en bij mijn carrosier eens gaan vergelijken met de spiegels, jaja, hij staat daar nog steeds stof te vangen om de carrosserie aan te pakken , maar er gelukkig al 2 scheuren gerepareerd.