Ik ben toe aan nieuwe (rem)Flexibels achteraan, alsook 2 revisiesetjes voor de achterste remklauwen.
De voorste zijn destijds vervangen, maar nu blijft ze achteraan wat slepen na de winterslaap, ik ga meteen 2 andere remklauwen klaarmaken en nieuwe flexibels plaatsen, dan is dat ook achter de rug.
Zitten deze stukken in de clubstock of ga ik bij Simon shoppen ?
Bagheera flexibels
- Vollegaaz
Bagheera flexibels
Bagheera X '78
- GODFRIED
De 2 revisiesetjes voor de achterste remklauwen zijn in stock en onmiddelijk leverbaar. Kosten € 18 per set.
De achterste remslangen zijn misschien ook in de clubstock maar dan wil ik de lengte weten, zodat ze zeker passen, is al een keer misgelopen.
Prijs €34 stuk!!
Indien je ze van het merk Pex wil, deze kan ik in de autoshop krijgen dan is het ongeveer € 40 verzending in voor de twee. Ik schrijf ongeveer omdat ik niet juist weet wat de prijs nu is. Ik heb een stel liggen die ik ongeveer € 35 betaald heb + €5 verzending. Je krijgt ze dan aan de prijs die ik betaal.
Misschien dat je ze zelf kunt bestellen in een plaatselijk autoshop!!!
Hier het nummer; Pex 1126.
De achterste remslangen zijn misschien ook in de clubstock maar dan wil ik de lengte weten, zodat ze zeker passen, is al een keer misgelopen.
Prijs €34 stuk!!
Indien je ze van het merk Pex wil, deze kan ik in de autoshop krijgen dan is het ongeveer € 40 verzending in voor de twee. Ik schrijf ongeveer omdat ik niet juist weet wat de prijs nu is. Ik heb een stel liggen die ik ongeveer € 35 betaald heb + €5 verzending. Je krijgt ze dan aan de prijs die ik betaal.
Misschien dat je ze zelf kunt bestellen in een plaatselijk autoshop!!!
Hier het nummer; Pex 1126.
Matra Bagheera S - 1977
- Vollegaaz