De vraag naar nieuwe voorruiten wordt steeds meer gesteld!!
Ze beginnen zeldzaam te worden, hier of daar ligt er nog ??n. Dus je moet al geluk hebben of veel geld willen uitgeven voor een ruit.
Alain heeft verschillende prijs offertes binnen gekregen. Ik heb gisteren nog contact met hem gehad. Momenteel is de prijs ongeveer 240? exclusief BTW dit voor de murena en de bagheeraruit. Hiervoor is een afname van 5 stuks nodig per type. Ze maken er liever 1000 van ieder type!! De prijs is dan ook lager maar daar kunnen we niets mee doen.
Misschien dat iedereen zich hier meld die interesse heeft? Dit is nog niet bindend want bij bestelling zal ieder zijn ruit moeten betalen.
Ik heb nog enkele telefoontjes gedaan en als dit niks wordt wil ik een murena ruit. Misschien dat Harry de matra er nog ??n heeft voor mij!!!Ik zal dit zovlug mogelijk bevestigen.
U heeft ons zojuist een prijsopgaaf gevraagd van de matra bagheera.
Bij afname van 5 stuks: (produceren wij zelf)
240 euro excl. btw per stuk.
levertijd:+/- 4-6 weken.
Contactpersoon: hr. B. Driehuis
Mocht U nog vragen of informatie willen, aarzel dan niet om contact met
ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Autoglas D&K
Cindy Jeuster
H. Kamerlingh Onnesweg 19b
NL 2408 AX ALPHEN AAN DEN RIJN
The Netherlands
(+31) (0)172 490905 tel
(+31) (0)172 426738 fax
Godfried dit heb ik ontvangen van D&K dus kijk even wat je ermee kan voor clubstock.
240 euro ex btw 19% groen getint met zonneband type 2
Mvgrt Ronny
Klopt Vollegaaz
Maar ik heb in het verleden 2 nieuwe voorruiten bij D&K gekocht die er nog in stock waren maar bleken achteraf niet te passen , ze kwamen van een andere leverancier.Ik heb de ruiten terug gebracht incl een orginele ruit van een van mijn donor wagens.D&K heeft hier een mal van gemaakt dus zodoende kan hij dank zij mij nu de ruiten leveren voor de BAGHEERA 2.Heb toen gelijk afgesproken met D&K wanneer hij de ruit wil namaken er wel een speciaal club prijsje aan moet hangen voor de club.Volgen de week ga ik om de ruiten zal er een foto van maken voor hier op het forum.
Godfried bedankt voor het plaatsen
Mvgrt Ronny
Hier een foto van de ruit voor de BAGHEERA , past perfect en zeer mooi en goed afgewerkt. Je word netjes geholpen en problemen kennen ze niet bij D&K (mag ook wel eens gezegd worden) Dus MATRA mannekes vanaf nu geen probleem meer voor een BAGHEERA VOORRUIT te vinden.
Mvgrt Ronny
Attachments
Herschaalde kopie van P1010115.jpg (87.44 KiB) Viewed 19144 times
Dus dit zou ik principe ook kunnen met de ruit van de murena, een oude binnen doen en ze hebben een mal. Deze mal hebben ze voor altijd en het probleem is opgelost!!
Klopt Godfried als je een voorruit van een murena bij D&K brengt maken ze er zeker een mal van en is het probleem opgelost voor alle matra mannen.
Mvgrt Ronny
Matrafan als je gewoon 1 ruit besteld doen ze niet moeilijk over de prijs,ze verkopen natuurlijk liever 5 ruiten maar dat is verkooppraat.
De mal hebben ze dus geen probleem
Mvgrt Ronny
Misschien dat er enkele euro's vanaf kunnen als we er vijf bestellen!!
Maar dat zal wel niet, je zit dan nog met de verzending????
Misschien eventjes wachten tot die anderen terug zijn van Romorantin!!!
Deze zijn enkel verkrijgbaar in brons getint.
Prijs per stuk: 270 euro, btw inclusief.
Vanaf 2 stuks: 242 euro per stuk, btw inclusief
Levertijd: 1 week
Hopend u hiermee van dienst te zijn,
Jongens dit kan ik aanbieden, misschien kan ik eens praten voor een betere prijs, ik kocht 2 jaar geleden daar mijn rit voor Murena aan 155 euro !!
Een 1.6 was voor de "poor driver" en had daarom, denk ik, geen getinte ruiten. Ik merk het verschil wel als de zon schijnt, en mijn vrouw mist de airco....
Alhoewel een getinte band bovenaan zou ik wel zien zitten...
Maar is even de verkoopfolder er bij gehaald, en je hebt gelijk.
Ik dacht dat ze alleen maar brons getint hadden geleverd.
Het gekke in deze folder is dat de 1.6 gelaagd glas had waar de 2.2 dat niet heeft.
Dat kan volgens mij niet.
Hoe krijg je de tint er dan tussen?
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006