Hallo iedereen,
Via deze weg wil u mededelen dat mijn vader Jos vorig weekend overleden is.
Diegenen die al wat langer lid zijn zullen hem zeker herinneren. Ik heb samen met hem 4 bagheera's gerestaureerd en ook andere wagens. Hij was de laatste jaren niet zoveel meer met auto's bezig, maar techniek is hem wel altijd blijven interesseren,
Mijn vader had al enkele jaren kanker, maar is zacht zonder lijden van ons weg gegaan
Mvg
Raf
overlijden van mijn vader Jos
- hendrik
Re: overlijden van mijn vader Jos
Veel sterkte voor u en ook aan de familie.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
-
Innige deelneming en veel sterkte voor u en je familie vanwege Carina en mezelf.
Jos was lid vanaf het begin van Matramania. Regelmatig troffen we mekaar bij een bezoek en de ontvangst was steeds hartelijk.
Ik herinner me nog goed hoe ik vol bewondering was voor de arbeid die jullie verrichten in Lommel.
De Bagheera's, de grote Crown, windmolen, installatie in de kelder, 2cv motor als aandrijving, .... alles met passie en kennis uitgevoerd.
Je vader was een zacht, rustig en aimabel man. We gaan hem missen maar houden vast aan de goede herinneringen.
Jos was lid vanaf het begin van Matramania. Regelmatig troffen we mekaar bij een bezoek en de ontvangst was steeds hartelijk.
Ik herinner me nog goed hoe ik vol bewondering was voor de arbeid die jullie verrichten in Lommel.
De Bagheera's, de grote Crown, windmolen, installatie in de kelder, 2cv motor als aandrijving, .... alles met passie en kennis uitgevoerd.
Je vader was een zacht, rustig en aimabel man. We gaan hem missen maar houden vast aan de goede herinneringen.
- matrafan
Heel veel sterkte en medeleven aan heel de familie Raf
Reinhilde en Jos
Reinhilde en Jos
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
-
Raf en familie, Deelneming in het heengaan.
Guido
Guido
Newbee in Matra-land, samen met mijn eega, blij met onze Murena S.
- oetker
Als je met je vader een hobby hebt gedeeld is het extra zwaar.
Hij was er msschien niet meer mee bezig maar wat je geleerd hebt zal altijd blijven.
Sterkte met het verwerken van het verlies.
Herman en Linda.
Hij was er msschien niet meer mee bezig maar wat je geleerd hebt zal altijd blijven.
Sterkte met het verwerken van het verlies.
Herman en Linda.
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006
- JV
Deelneming met het verlies van Jos.
En sterkte de komende tijd met de verwerking.
En sterkte de komende tijd met de verwerking.
Jan Verdam
Matra Murena 2.2S 1983
Matra Murena 2.2S 1983
- GODFRIED
Dag Raf,
Dat is verschrikkelijk nieuws. Ja, wij mijn vrouw en ik hebben je pa Jos goed gekend. Net als jou een prachtige kerel met een hart voor Matra.
Wat een geweldige tijd toen jullie aan die Bagheera 1 bezig waren ben ik eens komen kijken hoe die in het spit hing. Wat hij deed dat deed hij goed dat was duidelijk.
Je pa heeft ook nog enkele onderdelen voor me geperst toen ik aan mijn Bagheera bezig was.
Heel veel sterkte. Wij hebben mooie herinneringen aan Jos.
Levinna en Godfried
Dat is verschrikkelijk nieuws. Ja, wij mijn vrouw en ik hebben je pa Jos goed gekend. Net als jou een prachtige kerel met een hart voor Matra.
Wat een geweldige tijd toen jullie aan die Bagheera 1 bezig waren ben ik eens komen kijken hoe die in het spit hing. Wat hij deed dat deed hij goed dat was duidelijk.
Je pa heeft ook nog enkele onderdelen voor me geperst toen ik aan mijn Bagheera bezig was.
Heel veel sterkte. Wij hebben mooie herinneringen aan Jos.
Levinna en Godfried
Matra Bagheera S - 1977