eind november kreeg ik complicaties aan de linkerpols naar aanleiding van een vorige operatie, na een paar weken kreeg ik hevige koorts (40°) en moest noodgedwongen worden opgenomen begin dit jaar, zodoende moest er weer worden geopereerd, de toestand was zo complex dat er zelfs even sprake is geweest van amputatie van m'n linkerhand, gelukkig hebben de heren professoren dat kunnen vermijden, een verblijf van een aantal weken ziekenhuis met de volle lading antibiotica via baxters. Toen ook nog m'n beste vriend en soulmate de strijd tegen kanker verloor, kwam ik in het donker te zitten, om het verhaaltje compleet te maken kwam ook nog m'n echtgenote eind maart zonder werk te zitten. Het behoeft geen verdere uitleg, maar het was veruit de donkerste periode uit m'n bestaan. Ik ben al sinds December werkonbekwaam, de nodige financiële rompslomp en achteruitgang, de spaarcentjes smolten als sneeuw voor de zon, met als resultaat dat ik vandaag de Bagheera heb moeten dumpen, ik ging ervanuit dat er hier weinig animo zou zijn, dus een opkoper heeft ze zo goed als gratis gekregen. Een eind van een tijdperk, ik hoop dat ze in goede handen terechtkomt, er waren wat kleine werkjes, maar ze is echt en goed bewaard exemplaar, ik vermoed dat ze kortelings wel ergens verschijnt op diverse 2de hands site's.
Ik maak volgend weekend een inventaris van de onderdelen die ik nog heb, indien er interesse is tenminste, en anders gooi ik het op ebay!
bon, het ga jullie goed, het was hier fijn vertoeven, en ik kom af en toe nog weleens lezen.
tot in den draai!