Je wilt niet weten wat ik daar al heb weggesleept aan gereedschap.
Een workmate, bandschuurmachine, 2x exentrische schuurmachine, tegelzaag, handcirkelzaag, 4x slijptolletje, dompelpomp, kilo's lasdraad, vele doorslijpschijven enz...
Het is allemaal best goed bruikbaar spul voor die prijs, zolang je er maar niet hele dagen mee moet werken.
De technische kennis is daar echter wel heel ver te zoeken... daar ben ik wel achter gekomen met die handcirkelzaag.
Ik had dat ding bij de Aldi gekocht voor iets van € 35,=, en dat was het alleen al waard door de 3 bijgesloten zaagbladen.
Een dag later eventjes terug gegaan om wat te ouwehoeren over dat ding... ik zei dus dat de handcirkelzaag waardeloos was omdat ik er alleen maar recht mee kon zagen en geen cirkels...
De kassajuf vond dat ook vreemd want er stond toch duidelijk cirkelzaag op de doos en in de folder, en een ander personeelslid had daar ook geen verklaring voor.
Die haalde vervolgens de filiaalmanager er weer bij, deze hoorde alles aan en ging vervolgens telefoneren met het hoofdkwartier

... het resultaat daarvan was dat ik een andere handcirkelzaag mee mocht nemen.
Tsja... dat kun je ook verwachten in supermarkt... maar de service is er in ieder geval prima.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969