Zat me vanmorgen wat te vervelen.
Het weer om wat aan de Murena te doen was het ook niet,dus het apparaat maar is opgestart om een stukje te gaan rijden.
Aangezien nutteloos rond rijden het ook niet is, besloot ik maar het aangename met het nuttige te combineren, en naar Carjoy te rijden.
Is maar een klein stukje bij me vandaan.

Daar aangekomen moest ik toch even rondlopen om te kijken wat er voor snoepjes stonden.

Er stond ook nog een Perestroika (kwijl).
Het was rustig bij Ruud, dus maar even een babbel gemaakt en een paar bakkies koffie geabsorbeerd.
Beste vent is dat toch.
Altijd bereidt je van info te voorzien.
In de showroom stond geen Matra meer, dus even had ik het vermoeden dat hier ook de boel in de afbouw was.
Bij navraag bleken er plannen te zijn een webshop op te zetten om gebruikte onderdelen te verkopen voor de Matra.
Hij vertelde dat zeker op reparatiegebied en onderdelenvoorziening wel actief blijft.
Aan de verkoop kon hij nog weinig verdienen, vanwege de lage prijzen op het moment.
Hij zei het wel niet letterlijk, maar denk dat gebruikte matra's uit zijn programma gaan verdwijnen, en de uitverkoop van zijn onderdelen straks gestart gaat worden.
Gelijk maar even wat spullen gescored die nog op mijn lijstje stonden.
Inderdaad de remkabel.

En ook van Ruud een gebruikte achterremschijf over genomen voor een schijntje.
Zal de draaibank er even aan laten snuffelen, en dan blijft er genoeg vlees over om legaal nog een tijdje mee te sturen.
Was weer een nuttig ochtendje.
Sorry van de matige foto's.
Mijn toestel had er helemaal geen zin in vanochtend.
Misschien te veel klappen gehad

I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV 30KWH 2017
Renault Twingo Quickshift 2006