Brico heeft de slechtste service ooit. Beter gezegd ze hebben geen service. Hun dienst na verkoop is waardeloos. Ze laten je gewoon stikken. Het enige wat je krijgt na het klachtenformulier ingevuld te hebben is een automatische mail dat ze er mee bezig zijn.
Dit mag iedereen weten.
Voor je online iets koop bij de Brico moet je dit gelezen hebben. Ik koop er niks meer!!!! Ze hebben mij gezien als klant. Ze zijn het niet waard. Het zijn bedriegers.
Hier mijn verhaal.
Op 05/04/2020 heb ik 4 pakjes schrootje en wat lijstjes besteld. Voor € 208,93.
Levertijd 2 dagen maar door corona 5 dagen stond op hun site. Na 10 dagen de eerste levering. Geen 4 pakjes schrootjes maar 3, ook geen lijstjes. Na een telefoontje met hun service dienst. De levering van het vierde pakje schrootjes en de lijstjes zullen binnenkort wel volgen. De volgende dag, een nieuwe levering. De lijstjes, geen vierde pakje schrootjes. Weer contact genomen met de service dienst. We zullen het doorgeven maar aan wie??? Ondertussen een maand en meerdere mails en telefoons verder en nog steeds geen vierde pakje schrootjes en ook geen enkele reactie van hun!! Tijdens mijn laatste telefoontje werd ik verbonden met een callcentrum. De service dienst van de Brico heeft het te druk, wij hebben het overgenomen. Geweldig hé. We zullen het doorgeven!!
Ook hun eigen service dienst kan je niet helpen. Ze kunnen niks zien of doen met je bestelnummer of factuurnummer. Onbegrijpelijk!!
Ondertussen ook in een brico vestiging geweest. Nee, “wij hebben deze schrootjes niet, deze kun je alleen online verkrijgen”.
Het gaat om Dumaplast schroten ' Dumaclip PVC wit.
In Nederland zijn ze ook te koop in de Praxis.
Als de grenzen niet gesloten waren ging ik daar een pakje halen.
Wat een ergernis.

Triestige service dat hebben ze!!
PS,De drie pakjes schrootjes een 15 kg samen werd op een pallet geleverd!!!!!!

https://nl-be.trustpilot.com/review/www.brico.be
https://www.test-aankoop.be/klagen/bedr ... /100000282