Op mijn verzoek de olie ververst, verder had 'ie alles nagekeken, remmen even losgehaald, auto gezogen en gewassen. Zulke service krijg ik bij de Peugeot dealer niet eens meer. Tevens even de collectie modelvliegtuigen uit WO-II van László bekeken, voor welke hobby hij binnenkort even geen tijd heeft, want in mei wordt hij voor de tweede keer vader. En mijn dochter wilde wel even in de auto zitten:

Maar goed, ik moet nog even heel goed gaan poetsen, want op 5 mei a.s. gaat de Murena voorop de stoet, dat wordt mijn trouwdag. Wordt nog een uitdaging om mijn vrouw in trouwjurk in deze laag liggende auto te lepelen straks.

Thuisgekomen, de auto even op een goeie plek geparkeerd (de overburen zijn met vakantie en ik mag hun oprit gebruiken) en dan aan het opruimen. Wat je allemaal niet aan rommel bewaart.
tankbonnen... foldertje... routebeschrijving naar een meeting... binnenspiegel... setje reservelampen... wacht even?
Binnenspiegel?
Had ik dan een reserve binnenspiegel?
(kijkt naar voren)
Verdorie, die is er zojuist af gevallen!
Even op zoek naar een bouwmarkt, of een automaterialenzaak, voor wat van die speciale lijm.
Nou ja, als dat alles is wat er mis gaat tot en met mijn trouwdag, dan teken ik ervoor.