GODFRIED wrote:
Dat kan ik me niet voorstellen dat je de rancho, waar je hart en ziel en iedere vrije minuut insteek zou verkopen voor de taxatiewaarde of iets meer. Persoonlijk vind ik dat je dan verkeert bezig bent. Dat is goed voor een opgelapte wagen maar niet voor de rancho die je zo perfect aan het restaureren bent. Die €10000 zal je niet gelukkiger maken. Ik zou die nooit verkopen!! Maar wat is nooit, we hebben geen glazen bol waar we de toekomst in kunnen zien.
Even voorop gesteld dat € 10000,= voor mij al een gigantisch bedrag is, maar ik ben het wel helemaal met je eens dat dat geld mij absoluut niet gelukkiger zal maken.
Maar het feit ligt er nu eenmaal dat ik gewoon niet alles aan kan houden wat ik gebouwd heb. (dan had de straat hier al lang volgestaan met dubbel geparkeerde voertuigen

)
Mijn "probleem" zit hem in m'n passie voor het restaureren/verbouwen van auto's... daarin zit voor mij de grootste uitdaging.
En ik weet nu al wel zeker dat er straks toch weer een volgend, nog extremer project gaat komen als de Rancho eenmaal klaar is, het is gewoon die uitdaging tussen mens en machine... een soort van verslaving dus.
Of ik dan verkeerd bezig ben om de wagen eventueel te verkopen?... ik denk zelf van niet.
Er is immers weer een zeldzame auto gered van de recycling, ik heb er dan met heel veel plezier aan gewerkt en tevens m'n onkosten terug, en de volgende eigenaar zal er ook weer een hoop plezier mee kunnen beleven.
Maar zover is het nog lang niet, je zult de Rancho eerst nog eens "live" kunnen bekijken voordat een eventuele verkoop ter sprake komt.

Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969