schuifdak(canvas) voor Murena

alle informatie over het restaureren en werken aan de Murena
Post Reply
User avatar
Snorkel
Posts: 5
Joined: Sun May 12, 2002 2:00 am

schuifdak(canvas) voor Murena

Post by Snorkel »

Weet iemand een adres waar ik nog het originele vouwdak kan kopen voor de Murena. Of weet iemand wat voor merk dit vouwdak is.
Volgens het originele instructieboekje van de Murena 2.2 (supplement) kon je dit laten inbouwen als een extra accessoire!
georges
Posts: 22
Joined: Sun Aug 11, 2002 2:00 am

vouwdak

Post by georges »

Het originele vouwdak(schuifdak) is van de firma Britax maar is niet meer te krijgen. Via de club Matra Passion is een dak verkrijgbaar (namaak)

Groetjes

Georges
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

schuifdak canvas

Post by erwin »

vraagje , is dit hetzelde dak als dat van een bagheera?
georges
Posts: 22
Joined: Sun Aug 11, 2002 2:00 am

schuifdak

Post by georges »

nee, het schuifdak voor de bagheera is groter
Groetjes
Georges
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

vouwdak

Post by erwin »

is het vouwdak van een bagheera nog wel ergens nieuw te koop? of eventueel een nette gebruikte?
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

erwin een goed gebruikt matra bagheera dak het zal niet makkelijk zijn er steken binnin ijzeren staafjes om oprol en stevigheid er zijn er wel die dit namaken een paar in lier een in kontich ik heb ne keer gehoord tussen de 700? en 1000? in leder naar keuze prima materiaal maar moet niet makkelijk zijn om te maken groeten Ronny
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4061
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Nieuw en origineel vouwdak (zwart) voor de Bagheera is verkrijgbaar voor clubleden voor ongeveer een tiende van de prijs die door Ronny vermeld wordt.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

reply vouwdak

Post by erwin »

werkelijk zo goedkoop?? echt fantastisch wil er graag eentje hebben dus zeg maar hoe ik er 1 kan kopen van je.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

nog een vraag dan

Post by erwin »

hoi alian, bedenk me meteen nog iets waar ik op zoek naar ben , en dat is de groene velours bekleding van een BAGHEERA X bj 79, weet je of deze stof nog ergens te verkrijgen is , heb inmiddels op verschillende plaatsen geinformeerd, en ben ook al bij een paar stoffenhandels geweest, maar het is vaak net niet de juiste kleur of de stof is te dun!! alvast bedankt!!
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4061
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

:D Van het dak voor de Bagheera heb ik nog 2 nieuwe en originele zwarte liggen dus geen probleem (moet prijs even nakijken maar denk ongeveer 100 Euro excl verzending). :( Wat betreft de stof kan ik je jammer genoeg niet helpen. Misschien weet iemand anders een oplossing????
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

reactie

Post by erwin »

hoi alain,
denk dat het schuifdak een goede reden is om zondag naar de meeting te komen, het is meer als 2 uur rijden voor me , maar dat ga ik er maar voor overhebben! dus als je het dak mee zou willen nemen a.s. zondag .
alvast bedankt
erwin
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4061
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Geen probleem ik breng het mee en zie je op zondag 27 februari, tot dan
robin2cv
Posts: 71
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:07 am
Location: elewijt

Post by robin2cv »

hello alain.
Kan je de exacte prijs van het dak laten weten? Ik heb namelijk ook een nieuw nodig voor baggy 79 type X. Misschien nog niet direct maar dan heb ik het al liggen he.

greets robin
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

amai alain ik ben blij dat ze dan toch noch te krijgen zijn in de club want ik begon al te twijfelelen ik heb nammelijk ook een dak nodig voor mijn bagheera type 2een x van 1980 dus mag jer ook 1 opzij houden ik kom het halen als je wil dan kan ik tegelijkertijd lidgeld betalen en kennis maken ik woon niet ver van jou ik kan op zaterdag en maandag namiddag groeten ronny luxor
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4061
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Momenteel zijn er meer gegadigden dan beschikbare , ik heb er 2 liggen en Benny Raes en Erwin Cornelissen waren eerst (zijn trouwens ook lid) dus zullen zij eerst gediend worden. Geen nood ik zal nog eens dieper graven op de zolder, want als ik het me goed herinner heb ik er destijds 5 gekocht. Even geduld voor de anderen.
erwin
Posts: 191
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:05 pm
Location: kranenburg brd

vouwdak

Post by erwin »

bedankt alain, ben er erg blij mee,en ook eerlijk zo!
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

schuifdak matra bagheera

Post by ronnyluxor »

hoy alain heb je ondertussen al kunnen kijken hoeveel van deze schuifdakjes van bagheera je noch liggen hebt en of ik in aanmerking kom 1 te kopen groeten ronny
Frank
Posts: 102
Joined: Tue Oct 25, 2005 11:53 pm
Location: Blankenberge

Post by Frank »

Alain,

Bestaat er een klein kansje dat je nog zo'n vouwdakje liggen hebt? Anders mag je het voor mij zeker aan de kant leggen, als het een zwart is tenminste.

Groetjes,

Frank.
georges1
Posts: 203
Joined: Sun Sep 15, 2002 2:00 am
Location: 9960 Assenede

Post by georges1 »

en voor mij mag je ook eentje reserveren als je nog wat vindt
groetjes Georges
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4061
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik denk niet dat ik er nog liggen heb maar kijk het bij een volgend bezoek aan mijn ouders even na. (Veel stukken liggen daar namelijk vredig te wachten). Let wel enkel het Bagheera dak, voor de Murena heb ik nooit 1 gehad.
Post Reply