uitlaat 530

Hier kan je een wagen of onderdeel te koop aanbieden
Post Reply
Urbain
Posts: 904
Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
Location: Mortsel

uitlaat 530

Post by Urbain »

Henk,

https://www.2dehands.be/a/auto-onderdel ... ousPage=lr

Waarschijnlijk heb je het zelf al gezien, maar anders staat hier een uitlaat voor een 530 in inox. Weet niet of het kan dienen.

Groetjes,
groetjes,


Urbain

Murena 1.6 1983
User avatar
elix
Posts: 871
Joined: Wed Nov 13, 2013 3:29 pm
Location: Someren - NL

Re: uitlaat 530

Post by elix »

Dag Urbain,

inderdaad had ik deze advertentie al gezien. Zowel op leboncoin als op 2ehands.be
Dit is echter niet het soort dempers dat ik zoek. Ze zijn wel netjes gemaakt, maar ik vrees dat ze erg luidruchtig zijn.

Toch mijn dank voor je tip.
vriendelijke groet,
Henk
M 530 LX 1970 ready to roll !
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
User avatar
raf
Posts: 111
Joined: Wed Mar 30, 2005 1:21 pm
Location: lommel

Re: uitlaat 530

Post by raf »

Ik heb die dempers deze week gekocht (de verkoper heeft ze afgeleverd in het houten bakje op de foto :D )Ik denk dat hij ze nog niet van de site gehaald heeft.
ze zien er goed uit, afwerking is ok, en ze passen goed op de rvs pijpen die ik al eerder bij carjoy gekocht had. het geluid test ik binnenkort als ik de motor op de teststand heb staan ( ben nu nog bezig met een andere motor in mijn gele bagheera te monteren, hopelijk morgen eerste testrit)
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Re: uitlaat 530

Post by GODFRIED »

raf wrote: Sun Nov 24, 2019 1:24 am Ik heb die dempers deze week gekocht (de verkoper heeft ze afgeleverd in het houten bakje op de foto :D )Ik denk dat hij ze nog niet van de site gehaald heeft.
ze zien er goed uit, afwerking is ok, en ze passen goed op de rvs pijpen die ik al eerder bij carjoy gekocht had. het geluid test ik binnenkort als ik de motor op de teststand heb staan ( ben nu nog bezig met een andere motor in mijn gele bagheera te monteren, hopelijk morgen eerste testrit)
Raf, Succes :wink:
Matra Bagheera S - 1977
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Re: uitlaat 530

Post by ALAIN VAN AKEN »

En test gelukt?
Post Reply