Restauratie M530 LX
- elix
- Posts: 871
- Joined: Wed Nov 13, 2013 3:29 pm
- Location: Someren - NL
Re: Restauratie M530 LX
@ Peter, Hopelijk weer niet "even"in dat grote gebouw aan de Maas in Venlo ?
Deze week weer een flinke stap vooruit. De motor was klaar bij het revisiebedrijf.
Dus maar meteen alle machines uitgezet en met spoed naar de Helmondse Motoren Revisie.
Binnenkant is weer helemaal nieuw met nieuwe zuigers en nokkenas en verder alle lagers, klepstoters etc.
Het afbouwen van de motor heb ik zelf gedaan vandaag.
Alles valt nu mooi op z'n plek met de planning.
De carrosseriedelen worden 11 oktober a.s. in de grondlak gezet en de binnenkanten blauw gespoten.
Dus heb ik nu rustig de tijd om de versnellingsbak weer in elkaar bouwen.
Alle onderdelen voor de bak zijn inmiddels ook binnen.
in één week lijkt het me haalbaar om de motor samen met de versnellingsbak in testbok te hebben hangen.
Als de motor dan ook nog wil starten,...... dan kan het geheel naar de uitlatenman in Deurne om de uitlaat passend te maken.
Daar zit een bedrijf dat custom-made uitlaatsystemen bouwt.
De volgende stap is dan de hele aandrijflijn er onder bouwen.
Zo komt 't dan terug van revisie
Om discussies te vermijden wordt het blok gelabeld met temperatuur-indicatie stickers.
( hebben ze natuurlijk afgekeken van Grolsch, alleen hun stickers worden rood, en die van Grolsch blauw )
met een glasplaat er op zou dit best een mooie salontafel zijn.
Dit ligt op de versnellingsbak te wachten.
Deze week weer een flinke stap vooruit. De motor was klaar bij het revisiebedrijf.
Dus maar meteen alle machines uitgezet en met spoed naar de Helmondse Motoren Revisie.
Binnenkant is weer helemaal nieuw met nieuwe zuigers en nokkenas en verder alle lagers, klepstoters etc.
Het afbouwen van de motor heb ik zelf gedaan vandaag.
Alles valt nu mooi op z'n plek met de planning.
De carrosseriedelen worden 11 oktober a.s. in de grondlak gezet en de binnenkanten blauw gespoten.
Dus heb ik nu rustig de tijd om de versnellingsbak weer in elkaar bouwen.
Alle onderdelen voor de bak zijn inmiddels ook binnen.
in één week lijkt het me haalbaar om de motor samen met de versnellingsbak in testbok te hebben hangen.
Als de motor dan ook nog wil starten,...... dan kan het geheel naar de uitlatenman in Deurne om de uitlaat passend te maken.
Daar zit een bedrijf dat custom-made uitlaatsystemen bouwt.
De volgende stap is dan de hele aandrijflijn er onder bouwen.
Zo komt 't dan terug van revisie
Om discussies te vermijden wordt het blok gelabeld met temperatuur-indicatie stickers.
( hebben ze natuurlijk afgekeken van Grolsch, alleen hun stickers worden rood, en die van Grolsch blauw )
met een glasplaat er op zou dit best een mooie salontafel zijn.
Dit ligt op de versnellingsbak te wachten.
M 530 LX 1970 ready to roll !
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
- oetker
- Posts: 8003
- Joined: Mon Jan 07, 2008 11:31 pm
- Location: Opheusden NL
- Contact:
Re: Restauratie M530 LX
Durf je straks nog wel in dit goud kostende project te rijden?
Ik zou hem in de woonkamer zetten als die klaar is
Jouw motor is sneller klaar als de mijne die al zowat een jaar bij de Betuwsche Motor Revisie in Tiel ligt voor controle.
Nou had ik wel gezegd dat er geen haast was want heb een goed lopende er in zitten maar toch......
Herman
Ik zou hem in de woonkamer zetten als die klaar is
Jouw motor is sneller klaar als de mijne die al zowat een jaar bij de Betuwsche Motor Revisie in Tiel ligt voor controle.
Nou had ik wel gezegd dat er geen haast was want heb een goed lopende er in zitten maar toch......
Herman
I feel like Jonah, only my fish looks different.
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV
Matra Murena 1.6 1981. Nissan Leaf EV
- GODFRIED
- Posts: 9864
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Restauratie M530 LX
Ik vind hier geen problemen mee. Ik kan eenvoudig foto's plaatsen.ALAIN VAN AKEN wrote: ↑Tue Sep 24, 2019 9:22 am Guido,
Bestand foto's mag wel niet te groot zijn.
Zie bijgevoegd
Guido, zo werk het.
Klik naast options op de drie streepjes, dan zie je nu attachments staan. Klik dan op atachments dan op add files en selecteer de foto op je computer of gsm die je wil plaatsen door hier een dubbele klik op te geven. Klik dan op submit en je foto staat op het forum gedeelte. Als ze te groot is krijg je een foutmelding. Je kunt de foto steeds verwijderen en meerdere of een andere plaatsen.
Succes
- Attachments
-
- lanaken 18072017 meeting vintage chroom meeting Lanaken.jpg (366.73 KiB) Viewed 7071 times
Matra Bagheera S - 1977
- GODFRIED
- Posts: 9864
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Restauratie M530 LX
Henk, Wat heb je die toch met die motor gedaan! Die ziet er veel beter uit dan dat die van de productielijn bij Ford kwam en ja, met een glazen plaat erop zou ik die ook in mijn living willen.
Die sticker onthoud die dan de hoogste temperatuur??
Zeer mooi.
Henk als mijn foto je stoort tussen al die juweeltjes van jou dan haal ik ze weg.
Die sticker onthoud die dan de hoogste temperatuur??
Zeer mooi.
Henk als mijn foto je stoort tussen al die juweeltjes van jou dan haal ik ze weg.
Matra Bagheera S - 1977
- hendrik
- Posts: 4865
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Restauratie M530 LX
Ja dat is een mooie motor geworden die wil ik ook wel voor salontafel hebben een glazen plaat er op een klaar.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- elix
- Posts: 871
- Joined: Wed Nov 13, 2013 3:29 pm
- Location: Someren - NL
Re: Restauratie M530 LX
Da's geen probleem Godfried. Mooi groen is ook niet lelijk.Henk als mijn foto je stoort tussen al die juweeltjes van jou dan haal ik ze weg.
En over korte tijd wordt het misschien wel zo blauw op de foto's in dit topic dat we graag nog eens terug scrollen naar jouw groene beauty.
De temperatuur-indicatie stickers worden er door het revisiebedrijf op geplakt.
Zo hebben zij controle bij eventuele klachten als de motor stuk zou lopen.
Als de motor heet gelopen is verkleurt deze sticker en dit blijft zichtbaar.
Er staat een gradenverdeling op zodat je kunt zien hoe warm het geweest is.
De motor is voor de rest gewoon standaard gebleven. Geen snelle/hete nokkenassen en dat soort spul.
Alleen alles wat draait voorzien van nieuwe lagers. Koelkanalen gespoeld enzovoort.
De opbouw zoals carburateur, ontsteking, waterpomp etc. is allemaal nieuw, en heb ik in de voorbije 5 jaren bij elkaar gesprokkeld.
De dynamo heeft 55 Ampère i.p.v. de standaard 45 A. Voor het geval de extra koelfan in de motorruimte straks wat meer vraagt
is daar ook weer in voorzien.
Om deze dynamo een plekje te geven heb ik wel de steun aan moeten passen( deels zelf gemaakt)
De carburateur moet ik met het werkplaatsboek er langs inwendig nog bekijken wat er aan sproeier setting in zit.
Dat is een mooi klusje voor de donkere avonden die er weer aan zitten te komen.
M 530 LX 1970 ready to roll !
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
- GODFRIED
- Posts: 9864
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Restauratie M530 LX
Henk,
Van die kerels zoals U ga je er niet te veel vinden. De wereld zou veel mooier en perfecter zijn.
Maar gemakkelijk moet dat niet zijn als je de grens zo hoog legt. Ik zou dat echt niet kunnen. Petje af.
Prachtig werk wat je verzet.
Van die kerels zoals U ga je er niet te veel vinden. De wereld zou veel mooier en perfecter zijn.
Maar gemakkelijk moet dat niet zijn als je de grens zo hoog legt. Ik zou dat echt niet kunnen. Petje af.
Prachtig werk wat je verzet.
Matra Bagheera S - 1977
- matrafan
- Posts: 2157
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Restauratie M530 LX
Zoals Herman al aanhaalt: durf je daar straks nog mee rijden?
Die is dan te mooi om ermee buiten te komen .
Die is dan te mooi om ermee buiten te komen .
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
- hendrik
- Posts: 4865
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Restauratie M530 LX
Ik zou de in de living zetten ze is te mooi voor op de weg te rijden.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
-
- Posts: 904
- Joined: Mon Feb 05, 2007 10:34 am
- Location: Mortsel
-
- Posts: 314
- Joined: Fri Jul 03, 2015 3:29 pm
- Location: Buurt van Antwerpen
Re: Restauratie M530 LX
Motor te mooi om te verstoppen in de motorruimte.
Houden zo en .... tegen de lage emissiezones een elektrische aandrijflijn inbouwen
Houden zo en .... tegen de lage emissiezones een elektrische aandrijflijn inbouwen
Newbee in Matra-land, samen met mijn eega, blij met onze Murena S.
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Jan 21, 2012 10:25 am
Re: Restauratie M530 LX
Ja, dit ziet er ook weer perfect uit zeg!
Dat blauw is prachtig.
Hopen dat de uitlaat bouwer er ook heel voorzichtig mee zal zijn.
Dat blauw is prachtig.
Hopen dat de uitlaat bouwer er ook heel voorzichtig mee zal zijn.
- ypres
- Posts: 267
- Joined: Wed May 26, 2004 8:13 pm
- Location: Ieper - West-vlaanderen
Re: Restauratie M530 LX
prachtig meesterwerk inderdaad
wie het ijzer smeed als het koud is,
word pas smid als hij oud is...
word pas smid als hij oud is...
- elix
- Posts: 871
- Joined: Wed Nov 13, 2013 3:29 pm
- Location: Someren - NL
Re: Restauratie M530 LX
Ik zit nog redelijk op schema. Motor klaar,... en nu ook de versnellingsbak afgebouwd.
komende week wordt het huwelijk tussen motor en versnellingsbak voltrokken. En dan wordt het echt spannend,
of d'r ook leven in zit.
Deze keer geen lang zeververhaal. Gewoon plaatjes kijken.
Lagers persen
aandrijfas lager op voorspanning zetten, waarna het tegenoverliggende lager vastgedraaid wordt
zelfgemaakt gereedschap om de as op voorspanning te zetten
't differentieel d'r in.
schakelmechaniek opbouwen. Het past maar op één manier, maar toch was het wel even puzzelen. Op de e.o.a. manier wilde het niet schakelen als alle 3 de assen van het mechaniek er in zaten. En met niet schakelen bedoel ik ,...
wel in de versnelling maar niet meer er uit.
Na het geheel een paar keer uit elkaar genomen te hebben, en weer terug geplaatst, kreeg ik in een helder moment in de gaten dat de schakel hevels aan de buitenkant ondersteboven zaten. De hevels behoren naar boven gericht gemonteerd te worden. Dat had ik ook zo gedaan, alleen hing de bak ondersteboven.
21 losse naaldjes per kant er in geplakt.
Alles weer d'r in en geen onderdelen over gehouden. Meteen wat versnellingsbak olie er
over gegoten zodat het straks geen droge start kent.
Deze olie gebruik ik ook in de versnellingsbak van m'n Fiat X1/9.
Moet even op gang komen als ie nog koud is, maar daarna schakelt het prima.
axiale speling hoofdas uitklokken. speling moet tussen 0,13 en 0,38 mm liggen.
deze was 0,52 mm nadat het met de momentsleute aangehaald was. ik had een pakking gemaakt van 0,4 mm dik.
Dus deze daarna maar gemaakt uit 0,2 mm dik en het probleem was opgelost.
Door de week snijdt deze machine letters. In het weekend zijn het pakkingen.
Poppetje gezien,.....kastje dicht.
Hoe dan ook, het blijft een zware klomp gietijzer.
komende week wordt het huwelijk tussen motor en versnellingsbak voltrokken. En dan wordt het echt spannend,
of d'r ook leven in zit.
Deze keer geen lang zeververhaal. Gewoon plaatjes kijken.
Lagers persen
aandrijfas lager op voorspanning zetten, waarna het tegenoverliggende lager vastgedraaid wordt
zelfgemaakt gereedschap om de as op voorspanning te zetten
't differentieel d'r in.
schakelmechaniek opbouwen. Het past maar op één manier, maar toch was het wel even puzzelen. Op de e.o.a. manier wilde het niet schakelen als alle 3 de assen van het mechaniek er in zaten. En met niet schakelen bedoel ik ,...
wel in de versnelling maar niet meer er uit.
Na het geheel een paar keer uit elkaar genomen te hebben, en weer terug geplaatst, kreeg ik in een helder moment in de gaten dat de schakel hevels aan de buitenkant ondersteboven zaten. De hevels behoren naar boven gericht gemonteerd te worden. Dat had ik ook zo gedaan, alleen hing de bak ondersteboven.
21 losse naaldjes per kant er in geplakt.
Alles weer d'r in en geen onderdelen over gehouden. Meteen wat versnellingsbak olie er
over gegoten zodat het straks geen droge start kent.
Deze olie gebruik ik ook in de versnellingsbak van m'n Fiat X1/9.
Moet even op gang komen als ie nog koud is, maar daarna schakelt het prima.
axiale speling hoofdas uitklokken. speling moet tussen 0,13 en 0,38 mm liggen.
deze was 0,52 mm nadat het met de momentsleute aangehaald was. ik had een pakking gemaakt van 0,4 mm dik.
Dus deze daarna maar gemaakt uit 0,2 mm dik en het probleem was opgelost.
Door de week snijdt deze machine letters. In het weekend zijn het pakkingen.
Poppetje gezien,.....kastje dicht.
Hoe dan ook, het blijft een zware klomp gietijzer.
M 530 LX 1970 ready to roll !
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
- hendrik
- Posts: 4865
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Restauratie M530 LX
Dat is mooi vakwerk prachtig.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- GODFRIED
- Posts: 9864
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Restauratie M530 LX
Geweldig, wat een kunstwerk. Ik denk dat gij alles kunt.
Onvoorstelbaar hoe vakkundig je dit toch allemaal doet. Zo mooi.
Gij hebt precies meer uren in een dag dan iemand anders. Zet je de tijd stil? Veel slapen zal er niet bijzijn.
Onvoorstelbaar hoe vakkundig je dit toch allemaal doet. Zo mooi.
Gij hebt precies meer uren in een dag dan iemand anders. Zet je de tijd stil? Veel slapen zal er niet bijzijn.
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 314
- Joined: Fri Jul 03, 2015 3:29 pm
- Location: Buurt van Antwerpen
Re: Restauratie M530 LX
Henk,
als je auto klaar is en je "het boek" ook hebt afgewerkt, kan je weer terugkijken op een titanenwerk.
Ik vind dat je erg trots mag zijn dat je alles kan wat je kan.
Ik geef wel toe, ik ben nogal jaloers op je kunde.
Guido
als je auto klaar is en je "het boek" ook hebt afgewerkt, kan je weer terugkijken op een titanenwerk.
Ik vind dat je erg trots mag zijn dat je alles kan wat je kan.
Ik geef wel toe, ik ben nogal jaloers op je kunde.
Guido
Newbee in Matra-land, samen met mijn eega, blij met onze Murena S.
-
- Posts: 1646
- Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
- Location: Almelo NL
Re: Restauratie M530 LX
Mocht je alvast naar de volgende uitdaging zoeken:
https://veiling.catawiki.nl/kavels/2991 ... -1500-1983
Deze zou bij jou in goede handen zijn.
https://veiling.catawiki.nl/kavels/2991 ... -1500-1983
Deze zou bij jou in goede handen zijn.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
- elix
- Posts: 871
- Joined: Wed Nov 13, 2013 3:29 pm
- Location: Someren - NL
Re: Restauratie M530 LX
Dank u jongens
@Patrick
Dat kan dan zo maar veranderen met één keer bieden catawiki.
@Patrick
Ik heb een heel geduldige echtgenote, en m'n huwelijk zit nu nog in rustig vaarwater.Deze zou bij jou in goede handen zijn.
Dat kan dan zo maar veranderen met één keer bieden catawiki.
M 530 LX 1970 ready to roll !
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
-
- Posts: 1646
- Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
- Location: Almelo NL
Re: Restauratie M530 LX
Tsja, ik ken dat ook maar al te goed, het is blijkbaar overal hetzelfde.
Ik mag van m'n wederhelft pas weer wat kopen als ik de 2 andere projecten weggewerkt heb, ze sloeg haast op tilt toen ik deze advertentie liet zien.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
-
- Posts: 70
- Joined: Fri Dec 09, 2016 8:20 pm
Re: Restauratie M530 LX
hier thuis ook heel herkenbaar
maar man man man wat een fantastisch werk wat je hier laat zien
maar man man man wat een fantastisch werk wat je hier laat zien
- GODFRIED
- Posts: 9864
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Restauratie M530 LX
Deze ziet er nog goed uit. Daar kun je zo mee wegrijden. Geen roest te zien of toch zeer weinig. Iemand die niks kent van de Rancho zal zich hier laten vangen. Met een lier erop, daar is iets moois van te maken.Muddy Bandit wrote: ↑Mon Oct 07, 2019 8:31 pm Mocht je alvast naar de volgende uitdaging zoeken:
https://veiling.catawiki.nl/kavels/2991 ... -1500-1983
Deze zou bij jou in goede handen zijn.
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Jan 21, 2012 10:25 am
Re: Restauratie M530 LX
En toch blijft zo'n Rancho een gave bak.
- GODFRIED
- Posts: 9864
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Re: Restauratie M530 LX
Ik ben het met je eens. Ik zou nu kiezen voor een rancho als ik het over zou doen. Veel plaats en een stoer uiterlijk.
Alleen een te lichte motor.
- Attachments
-
- rancho.jpg (82.12 KiB) Viewed 6574 times
Matra Bagheera S - 1977
- hendrik
- Posts: 4865
- Joined: Wed Dec 05, 2007 7:15 pm
- Location: lanaken
Re: Restauratie M530 LX
Een bagheera is toch veel mooier hé godfried.
grt harry de matra.
grt harry de matra.
- matrafan
- Posts: 2157
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Restauratie M530 LX
Als ik akkoord kreeg met moeder de vrouw dan ging toch één van de twee bagheera's eruit en kwam een Rancho in de plaats.
Ik heb al voorgesteld van de KIA op te ruimen maar dit viel ook al niet in goeie aarde.
Rancho heeft nu eenmaal geen moderne voorzieningen als airco en dergelijk.
Maar we blijven hopen ooit zal ze misschien bijdraaien.
Ik heb al voorgesteld van de KIA op te ruimen maar dit viel ook al niet in goeie aarde.
Rancho heeft nu eenmaal geen moderne voorzieningen als airco en dergelijk.
Maar we blijven hopen ooit zal ze misschien bijdraaien.
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
- elix
- Posts: 871
- Joined: Wed Nov 13, 2013 3:29 pm
- Location: Someren - NL
Re: Restauratie M530 LX
misschien een argument Jos. Wat dacht je van de hoge instap.
M 530 LX 1970 ready to roll !
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
Fiat X 1/9 1974 - https://www.flickr.com/photos/che-bella/
- matrafan
- Posts: 2157
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Restauratie M530 LX
De instap van de KIA is al hoger als van een gewone auto dus dat is geen optie.
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
-
- Posts: 1646
- Joined: Fri Jan 11, 2008 11:28 pm
- Location: Almelo NL
Re: Restauratie M530 LX
Er is nog wel een simpel trucje ook al kun je dat trucje in de praktijk meestal slechts 1x toepassen: geef het gewoon als een origineel en goedbedoeld verjaardagscadeau aan je wederhelft.
(op deze manier is de Talbot Horizon dus ook bij ons gekomen en gebleven, een gegeven paard mag je immers niet in de mond kijken )
Maar goed... ik wil geen stoker zijn in een goed huwelijk, dus laten we het hier maar weer gewoon gaan houden bij deze prachtige M530 in opbouw.
(op deze manier is de Talbot Horizon dus ook bij ons gekomen en gebleven, een gegeven paard mag je immers niet in de mond kijken )
Maar goed... ik wil geen stoker zijn in een goed huwelijk, dus laten we het hier maar weer gewoon gaan houden bij deze prachtige M530 in opbouw.
Rustig aan....
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
Ben ik ook de hele dag druk mee.....
Talbot Horizon 1.1 LS 1981
Jeep Wagoneer 'Custom Special' 1971
Ford Transit FT130 MK1 1969
- matrafan
- Posts: 2157
- Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
- Location: LIMBURG
Re: Restauratie M530 LX
Zoals ik die van ons ken zal dat ook niet pakken .
Maar zoals ge aanhaalt laat ons verder genieten van het prachtige werk van Henk.
Das inderdaad veel leuker om te volgen.
Maar zoals ge aanhaalt laat ons verder genieten van het prachtige werk van Henk.
Das inderdaad veel leuker om te volgen.
Bagheera II bj. 1980
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003
Bagheera II bj. 1979
Kia Stonic bj.: 2022
Camper Fiat Ducato Challenger Bj.: 2003