Wie zoekt die vind (with a litle help from a friend)

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
Post Reply
Luc
Posts: 16
Joined: Sun Jun 29, 2003 10:29 pm
Location: Boom

Wie zoekt die vind (with a litle help from a friend)

Post by Luc »

ze zijn zeldzaam maar ze bestaan nog, dankzij Ronny heb ik een bijna perfecte Bagheera gevonden, althans met een zeer goede chassis.
Zoals bij de meeste van ons begingt er echter zowat plaatsgebrek te komen, ik loop nu al een tijdje met het idee om ergens een grote loods te vinden om er een centraal Bagheera magazijn in onder te brengen, ik ben reeds naar een paar plaatsen gaan kijken maar deze waren te duur, te klein of te afgelegen.
E?n van de volgende weken ga ik weer naar een magazijn kijken, wie weet.....
Regelmatig kan je Bagheera's aan een spotprijs aankopen, vermits het steeds moeilijker zal worden om aan stukken te geraken zou een stock niet slecht zijn.
Als we met een paar mensen te samen werken is het zeker te doen, en hoeft het geen financiele aderlating te zijn.
Kortom zijn er mensen uit de provincie Antwerpen of verder die voor een dergelijk initiatief te vinden zijn, of mischien nog een beter idee hebben.
Als er voldoende interesse is kunnen we mischien eens samen afspreken en mekaar wat beter leren kennen, en zien hoe het praktisch kan geregeld worden, samen stukken aankopen of je eigen stok er kunnen zetten enz.
Zoals je in het begin van dit bericht kon zien is het niet slecht om andere liefhebbers te kennen, alleen al voor de schat aan informatie en kennis van anderen.
Laat maar eens iets weten wat jullie er van denken.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Lovenswaardig, maar niet zo evident!
De locatie kan je waarschijnlijk vinden en mogelijk nog betaalbaar ook.
Maar wat met verrantwoordelijkheid!
Je zal het best verzekeren, maar dit lijkt mij niet zo vanzelfsprekend gezien de variabele en indicatieve waarden en dat is niet altijd wat je verwacht.
Is er een van de leden die hieromtrend meer informatie kan bijdragen?
Hoe pak je dit aan?

Paul
robin2cv
Posts: 71
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:07 am
Location: elewijt

Post by robin2cv »

hello
ik ben nu ook zelf opzoek naar eenloods of magazijn!
kan 2 bagheera's krijgen
dan heb ik er 3 maar kan ze niet zetten. Nu ik wil zeker in iets dergelijks me stappen. Nu mijn grote handicap is dat ik op dit moment ben met een inkomen van 250 E permaan (zaterdagwerk) nu diit is wel zakgeld en spaargeld maar om ergens mee in te stappen zal dit volgens mee moeilijk zijn. nu ik wil gerust mee gaan zoek ene participeren als dit geen groot prob is.
nu verzekeren zal waarschijnlijk moeilijk zijn gezien de waarde. misschien gewoon brandverzekering of een verzekering met een afgesproken bedrag dat je vergoed wordt kan dit niet ?
User avatar
henk wouterse
Posts: 373
Joined: Tue Mar 25, 2003 9:23 pm
Location: wemeldinge

verzekeren

Post by henk wouterse »

Spullen gewoon laten taxeren en onder inboedel verzekeren is mogelijk het taxeren stelt niks voor gewoon opschrijven wat je hebt en de prijzen van simon erbij zoeken en dit door een taxatie buro vast laten leggen, het verzekeren kan een groter probleem worden als je gehele chassis hebt ze kunnen dan zeggen dat je een auto verzekering moet afsluiten maar losse onderdelen is goed mogelijk je betaalt een percentage van de waarde je bepaald zelf of dit het waard is voor die prijs even informeren bij je verzekering. Henk
Luc
Posts: 16
Joined: Sun Jun 29, 2003 10:29 pm
Location: Boom

loods

Post by Luc »

allereerst sorry dat ik een tijdje niet reageerde, maar aanhoudende problemen met de gezondheid(ondertussen stabiel) en daarna een crash op de pc je kent dat wel.
Ik heb ondertussen een stukje grond palend aan mijn huis kunnen bijkopen zoadat er een werplaats van 11 Meter op 9 kan gebouwd worden een droom voor mij, dus een loods is niet meer nodig, aan de andere zijde kan ik dan nog eens 3 garages zetten, de pret kan niet meer op dus.
User avatar
henk wouterse
Posts: 373
Joined: Tue Mar 25, 2003 9:23 pm
Location: wemeldinge

Post by henk wouterse »

lucky you.
ronnyluxor
Posts: 94
Joined: Sat Dec 11, 2004 3:36 pm
Location: HULSHOUT

Post by ronnyluxor »

hoy luc ronny uit hulshout laat is iets horen ik heb je werk verder gezet met het zoeken naar loods ik weet dat je mischien niet meer nodig is voor jou laat dan maar iets weten
Post Reply