Stickers

alle informatie over restauratie en werken aan de Bagheera
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Dit is absoluut g??n ??nmalige uitvoering, die man heeft de maten in z'n computer opgeslagen en kan deze ten alle tijden maken met eventuele wijzingen.

Ook de X is te vervangen door een S.

Die twee zwarte dopjes op m'n nummerplaat dienen om rondritplaatjes te bevestigen.(Ben nogal een fervente rondrit-rijder.)
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

de stikker met de S op heb ik nog liggen. 10? is de prijs , heb ik ook aan de club betaald.
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Ik bedoel een ??nmalige uitgave voor je rode Bagheera. Dat die man de afmetingen in zijn computer zitten heeft, is mooi meegenomen. Nu nog de stickers voor je voor- en achterbumper, en de set is compleet. Ik zal in de toekomst nog moeten uitkijken voor de stickers die op de zijkant waren van de eerste Bagheera's. Gelukkig zitten ze nog om mijn Bagheera, zodat het niet moeilijk mag zijn om ze na te maken.
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Was eigenlijk niet van plan om de stickers in de bumpers te plaatsen. Vindt het zo eigenlijk goed.

Indien je de originele stickers wil laten namaken zal dat waarschijnlijk geen enkel probleem zijn.

Hij beweert alles te kunnen namaken als hij een foto heeft en de juiste maten (ook en alle gangbare kleuren).

Kan je eventueel mail-adress van de man doorspelen, kan je zelf contact opnemen.

Woont hier in Limburg maar net over de grens.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ziet er mooi uit maar wat heb je totaal betaalt?
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
matrafan
Posts: 2140
Joined: Sun Jan 13, 2008 7:00 pm
Location: LIMBURG

Post by matrafan »

Heb er 100? voor betaald met nog 5 stickers (2 zwart 3 witte) van "BAGHEERA"extra en een strook van 1 meter lijnen, montage inclusief.

Vermoed met de stickers van de bumpers erbij zit ge op een prijs van ongeveer 130? gemonteerd.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dan mag je niet klagen, mooie prijs. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
Post Reply