Marcel zijn bagheera
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
kom net van Massenhoven, die kerel heeft een TE 2800 staan
http://www.mantaclub.org/archive/manta_a_te2800.htm
misschien iets om eens te gaan bekijken Marcel
o ja ik ging er Bagheera boeken halen
http://www.mantaclub.org/archive/manta_a_te2800.htm
misschien iets om eens te gaan bekijken Marcel
o ja ik ging er Bagheera boeken halen
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
-
- Posts: 4064
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
-
- Posts: 13
- Joined: Sat Jul 28, 2007 8:06 pm
Hallo bagi-fraeks,
ik ben Gert,mantafraek in hart en nieren.
Ben hier soms een beetje aan't rondneuzen tussen jullie sportwagens.
Nu lees ik hier over een TE 2800!!! Zeer interssant.
Er zijn er 78 gemaakt door Vic Heylen zijn firma Trans Europe Engenering.
Jo,is deze TE te koop?
Zou die eigenlijk wel eens willen zien,heb je misschien tel.nr. van de persoon in kwestie?
Groeten Gert.
ik ben Gert,mantafraek in hart en nieren.
Ben hier soms een beetje aan't rondneuzen tussen jullie sportwagens.
Nu lees ik hier over een TE 2800!!! Zeer interssant.
Er zijn er 78 gemaakt door Vic Heylen zijn firma Trans Europe Engenering.
Jo,is deze TE te koop?
Zou die eigenlijk wel eens willen zien,heb je misschien tel.nr. van de persoon in kwestie?
Groeten Gert.
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
deze is niet te koop, hij heeft hem pas 2 weken ingeschreven
het is chassisnr. 8
het is chassisnr. 8
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- Marcel
- Posts: 153
- Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm
Ludo,
Zaterdag 1 september gaan we de Baghi's repatri?ren.
Vervoer is inmiddels geregeld,die gaan we wel zeer vroeg vertrekken want den dag gaat anders tekort zijn.K lig er s nachts van wakker ,zolang zij niet onder mijn schop (ligt) staat.We gaan wel strooike trek moeten doen dewelke dat we eerst zullen gaan halen!!!!!!
Zaterdag 1 september gaan we de Baghi's repatri?ren.
Vervoer is inmiddels geregeld,die gaan we wel zeer vroeg vertrekken want den dag gaat anders tekort zijn.K lig er s nachts van wakker ,zolang zij niet onder mijn schop (ligt) staat.We gaan wel strooike trek moeten doen dewelke dat we eerst zullen gaan halen!!!!!!
-
- Posts: 4064
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
- Marcel
- Posts: 153
- Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm
- GODFRIED
- Posts: 9852
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Spijtig na zoveel werk. Ik heb ook al verschillende auto's gespoten, het stof komt uit alle hoekjes en kantjes. Het is natuurlijk wat je er van verwacht! Mijn vorige dagelijkse wagen heb ik buiten gespoten toen hij 11 jaar was. De roest had hem te veel verschillende kleuren gegeven. Ik wist op voorhand dat hij niet perfect ging zijn maar dat maakte me niet uit. Op het eerste gezicht en goed ver weg zag hij er mooi uit.
Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zoveel stof op lag, je hebt een mooie spuitcabine. Maar als je niet tevreden bent met het werk dan moet je het veranderen anders krijg je er spijt van.
Succes,
Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er zoveel stof op lag, je hebt een mooie spuitcabine. Maar als je niet tevreden bent met het werk dan moet je het veranderen anders krijg je er spijt van.
Succes,
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
spuiten is een vak appart, alles afdekken met nieuwe plastiek en de vloer nat maken wil wel eens werken
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
inderdaad, en goed materiaal is noodzakelijk, een degelijk spuitpistool (sata, eminent, devilbis enz..) doet ook wonderen, verleden jaar m'n achterklep van m'n Vito gespoten en best tevreden met het resultaat, lang getwijfeld om de Bagh zelf te spuiten...jo wrote:spuiten is een vak appart, alles afdekken met nieuwe plastiek en de vloer nat maken wil wel eens werken
Bagheera X '78
-
- Posts: 1524
- Joined: Thu Jun 07, 2007 4:19 am
- Location: Oelegem
goed materiaal is eigenlijk altijd belangrijk
als ik moet bijspuiten, zoals jouw klep dan spuit ik bijna altijd me een spuitbus want dat is al bijna droog voor de verf de plaat raakt
zelden stof in de lak dan
alleen is die verf niet sterk genoeg
vroeger eens en Hyundai Pony met 10 bussen in het satin zwart gezet
als ik moet bijspuiten, zoals jouw klep dan spuit ik bijna altijd me een spuitbus want dat is al bijna droog voor de verf de plaat raakt
zelden stof in de lak dan
alleen is die verf niet sterk genoeg
vroeger eens en Hyundai Pony met 10 bussen in het satin zwart gezet
http://photobucket.com/albums/a58/pasojo/
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000 413000km, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Transalp 600V 1987, Honda Camino 1986
- Vollegaaz
- Posts: 1038
- Joined: Wed Sep 27, 2006 8:49 pm
- Location: Zemst
- Contact:
- GODFRIED
- Posts: 9852
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Marcel heeft thans een grote spuitcabine met veel licht en een goede afzuiging, alleen geen afzuiging aan de grond maar volgens mij moet het kunnen om mooi werk te leveren in deze zijn cabine. De grond wat nat maken en alles zuiver maken.
- Attachments
-
- spuicabine.JPG (47.68 KiB) Viewed 6553 times
Matra Bagheera S - 1977
-
- Posts: 4064
- Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
- Location: Begijnendijk
- Contact:
- Marcel
- Posts: 153
- Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm
- GODFRIED
- Posts: 9852
- Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
- Location: Limburg
Marcel,
Natuurlijk moet je te vreden zijn anders heb je geen voldoening. In mijn ogen is het toch een spuitcabine. Volgens mij moet je in dat kot mooi werk kunnen leveren met de nodige voorzorgen. Alles goed nat zuiver maken!
Weet wel dat je beter de bagheera in zijn geheel spuit als alles gemonteerd is op de deuren en het kofferdeksel na.
Natuurlijk moet je te vreden zijn anders heb je geen voldoening. In mijn ogen is het toch een spuitcabine. Volgens mij moet je in dat kot mooi werk kunnen leveren met de nodige voorzorgen. Alles goed nat zuiver maken!
Weet wel dat je beter de bagheera in zijn geheel spuit als alles gemonteerd is op de deuren en het kofferdeksel na.
Matra Bagheera S - 1977
- Marcel
- Posts: 153
- Joined: Fri May 05, 2006 8:40 pm
Vandaag grijze Baghi gaan halen in Herk DE Stad,8.30u vertrokken en een uurtje later waren we terplaatse,Ludo stond al ongeduldig te wachten.Na het laden van de Baghi nog wat staan tetteren over auto's en alzo was het al snel 10.30u en hoogtijd om terug huiswaarts te keren tegen 90 per uur (begrensd).Thuis aangekomen snel gelost en ermee de brug op voor een eerste inspectie.die vrij positief was.Rap wat gegeten en vertrokken naar Ronny om Ludo zijne Bagheere te gaan opladen en naar zijn thuishaven te brengen wat allemaal goed verlopen is.Vanavond kon ik het toch weer niet laten om de grijze Baghi nogmaals goed te inspecteren.En ze valt voor mij reuze mee.Aan de bodem zelf is weinig of geen roest,zelfs de versteviging van de bestuurders zetel is nog zeer goed.Middelste kokers zijn ok?,links en rechts aan de achterophanging is het meeste werk.Alsook achter de voorste wielen is er wel wat plaatwerk weg.Volgens het digitale klokje heeft ze een hartstilstand gehad om 12u04 bij de vorige eigenaar ,weet wel niet in welk jaar.Starten gaat nog niet de starter gaat niet rond,moet dit nog uitzoeken.Er staat ook nog een lprachtige uitlaat onder(dubbel pijp)en zeer mooie ATS velgen Heb er ook nog een werkplaatsboek bijgekregen,MIJNEN dag kan niet meer stuk,zelfs mijn week niet.Wa zenne kik content se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcelleke
Marcelleke
- ludo2
- Posts: 454
- Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
- Location: 3582 koersel