rondrit 27 mei

afspaken voor bijeenkomsten...
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Paul dat van die wagen is lief :lol: maar die andere woorden daar krijg ik schrik van! :( Ik heb met ??n wagen genoeg!
Wat de inschrijvingen aangaat moet ik je gelijk geven; jongens jullie weten niet wat jullie gaan missen. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

8) Ja, Godfried, maar intussen ken je mij toch al een klein beetje. 8)
Je kan zo iets van mij wel verwachten, ik durf zeggen wat anderen denken en zo een confrontatie aangaan! Dat moet kunnen, is gezond.

Trouwens, ik denk dat het niet onjuist is wat ik zeg en men mag mij gerust tegenspreken. Mensen die een dergelijk gebeuren organiseren steken daar soms onnoemelijk veel energie in en ik ben bang dat ze op termijn afhaken. Daar zou ik alle begrip voor hebben. Ik wil niet raden hoeveel uren, geld en kilometers er zijn ingekropen om het zo ver te krijgen.

Al zint het je dan niet, om wat voor reden dan ook, om te gaan, dan doe je het gewoon uit respect!

Mogelijk houden Benny & Jules er mee op, dan........ zijn we terug bij af en worden we terug een internetclubke!

Bart, de meesten bijten niet. :lol:
Last edited by Paul on Thu May 17, 2007 3:10 pm, edited 1 time in total.
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

ik zeg het nog eens, als men bagheera klaar was zouw ik er ook bij geweest zijn.ik vind het maar niks om met men prive wagen achterna te huppelen.zal voor de volgende keer zijn. ludo
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Ludo, het is mij allemaal niet persoonlijk bedoeld. Maar ik vind het gewoon spijtig dat het allemaal zo moeilijk van de grond komt!

Er wordt nochtans aan de kar getrokken en dat is ook mijn bedoeling.

E?n excuus kan ik wegwerken, als je wilt natuurlijk, mijn Murena staat ter beschikking, ik regel de verzekering wel. En, naar ik vermoed is een Murena......, een Matra. Van bij je thuis kan je in Herent de Murena ophalen en doorrijden. Ik heb al vermeld dat bij regen ikzelf met de Murena zou rijden, wel ik offer mij op, het mag gieten met bakken als zou ik verdrinken in de M530 indien je meegaat......, wel hij/zij zal klaarstaan!

:oops: Ik weet het, ik weet het, ik ben een vervelende doorduwer.:oops:
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

paul,hartelijk dank voor het voorstel.ik ga er op in.nu nog bass boss (bart) meekrijgen stuur u tel;nr met per.mail dan kunnen we derest afspreken.in ieder geval al hartelijk dank voor het voorstel.dat is pas club geest!!!!!!!!!!!!! :roll: :wink: :P
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Oooeeeeefffff, ik was even bang dat het anders zou uitdraaien.

Nu weet ik niet of het allemaal verantwoordt is, welke schoenmaat heb je?..? :lol:

Wel het is mijn beurt nu om mijn belofte na te komen???, er wordt aan gewerkt.

Sorry, maar de M530 is voor mij?? en voorlopig zit ik even met een stockbreuk. :(

Alleeeeee, Bart 1 & 2, jullie laten ons toch niet in de steek?????!!!!!
Last edited by Paul on Thu May 17, 2007 3:14 pm, edited 2 times in total.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Paul

Het was en is nog steeds mijn bedoeling om met de rondrit te stoppen,na alle positieve kritiek van vorig jaar hoopte ik op een verdubbeling van het aantal deelnemers maar voorlopig zijn er minder inschrijvingen dan vorig jaar.
Benny en ik steken er onze vrije tijd in,ook de benzine die wij verrijden nemen wij voor ons rekening en dit jaar slaat het allemaal tegen,bij een eerste verkenning is Benny omver gereden geweest met zijn motor,Benny zelf was ok,maar heel wat schade aan zijn moto,bij een gezamelijke verkenning ben ik met de neus van de Elise bij het afrijden van een parking tegen de grond gegaan:schade 500 euro, en dit doen wij allemaal om de Matra's eens samen te krijgen met het resultaat steeds minder deelnemers .
De reeds ingeschreven deelnemers bedanken wij ,maar het kan verkeren! ! ! ! !

Groeten
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

:-? :( Niet leuk om horen, het wordt dus bevestigd dat het aardig wat moeite kost om een rit georganiseerd te krijgen!! En euro?s ook!

Ikzelf kan het voorlopig niet opbrengen iets dergelijks te doen, met spijt lees ik nu dat je er de brui aan geeft?., ik begrijp het volkomen maar hoop dat je er op terug komt.
Wij kijken er al naar uit en danken jullie bij voorbaat. De Zwalm streek is gewoon ??n van de mooiste regio?s van Belgi?. Daar moet je eens geweest zijn!

:D Mijn hele voorraad Matra's zal er zijn. :D
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Dag Jules en Benny,

Ja , het organiseren van een rit kost soms zweet, bloed en tranen. Spijtig te horen dat jullie zoveel tegenslag hebben gehad. Dit is al jaren zo dat het moeilijk is om een grote groep bij elkaar te krijgen. Het zijn altijd de zelfde die aanwezig zijn, dit heb je in iedere club. Aangezien het aantal leden van MatraMania zijn 15 mannen (vrouwen) een mooi aantal. Nu hebben we wel het voordeel dat we met elkaar zullen praten zonder iemand over te slaan. Dat het niet motiverend is is te begrijpen, al die tijd en inspanning dan spreken we nog niet van de kosten die jullie gemaakt hebben. Niet aantrekken we gaan er een gezellige dag van maken. :wink:
Matra Bagheera S - 1977
bart_heemskerk
Posts: 406
Joined: Sun May 06, 2007 7:33 pm
Location: Purmerend, Nederland
Contact:

Post by bart_heemskerk »

bart_heemskerk wrote:Moet ik me inschrijven of kan ik gewoon komen?
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Bart

Sorry voor het laattijdig antwoord :oops: ,maar inschrijven is gewenst als u aan de aktiviteiten (eten en drinken) wil deelnemen,wij moeten vooraf de eetgelegenheden op de hoogte brengen met hoeveel deelnemers wij zijn.

Groeten
bart_heemskerk
Posts: 406
Joined: Sun May 06, 2007 7:33 pm
Location: Purmerend, Nederland
Contact:

Post by bart_heemskerk »

Ik wil alleen de rit rijden en niet vooraf en na afloop eten/drinken.
Het is namelijk 250 kilometer rijden en met het eten erbij moet ik heel erg vroeg van huis en erg laat weer terug.
Ik moet wel gek zijn om 2x 250 kilometer te rijden om te kijken of de Zwalm streek inderdaad zo mooi is :wink:
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Bart

Als u alleen de rondrit meerijd en niet meedoet aan de aktiviteiten :roll: :lol:(van de betalende deelnemers zit eten en drinken voor tijdens en na de rondrit in de prijs) ,dan moet u ook niet vooraf inschrijven,u bent van harte welkom als Matra rijder.
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

bart_heemskerk wrote: Ik moet wel gek zijn om 2x 250 kilometer te rijden om te kijken of de Zwalm streek inderdaad zo mooi is :wink:
Er zullen ook mooie MATRA"S te zien zijn.
User avatar
Paul
Posts: 1443
Joined: Tue Jun 22, 2004 9:20 pm
Location: 3020 Herent

Post by Paul »

Bart, je bent niet de enige die gek is, de personen die aanwezig zijn hebben het allemaal een beetje zitten. De ene al wat meer als de andere. :lol:
Hoe gekker hoe liever, welkom dus.

De Zwalm streek is gewoon mooi, maar als Benny & Jules het organiseren dan kan het niet stuk.

Hoe zit het met onze voorzitter? Die staat ook nog niet op het lijstje. :-?
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

ik ga maandag het geld overschrijven voor mij . ludo
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ludo, Welkom bij de bende we gaan er een mooi dag van maken. :lol:
Matra Bagheera S - 1977
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Nieuws van de Rondrit. :lol:

De verzamelplaats t'Sluis is gelegen wanneer u op de autosnelweg E17 Gent Kortrijk of Kortrijk Gent rijdt afrit 8 Oudenaarde - De Pinte N60 dan richting Oudenaarde,op 700 m rondpunt rechtdoor rijden,km optellend ,aan km. 2 rondpunt rechtdoor rijden,aan 3.1 km aan de eerst rode lichten links afdraaien(als 't groen is :roll: ) richting Zemmerzake,aan km 3.4 juist voor de brug aan km 3,4 schuinlinks indraaaien naar Bedrijventerrein Sluis,200 m verder rechts indraaien naar de ontbijtlokatie t'Sluis.

Groeten
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

[quote="benny"]Hier het programma voor ze rit van 27 mei.

Na de inwendige mens versterk te hebben rijden we verder, op zoek naar een volgende plaats om te bekomen van de afgemaalde kilometers. Die plaats ligt nog niet vast, maar er zijn daar ook 2 consumaties voorzien.


De plaats ligt vast wij stoppen bij MOEDER TRIENE.
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Nu ik de weg weet moet ik opletten!
Mijn vinger beginnen te jeuken en mijn bagheera staat heel onrustig in de garage, zij wil nu al vertrekken. Ik zal haar nog een paar dagen in bedwang moeten houden, gelukkig heb ik een stroomonderbrekingschakelaar en de garage is afgesloten. Zij zou vertrekken zonder mij! dat is niet mooi h? , ze heeft haar nieuwe jeugd aan mij te danken (ook aan mijn vrouw). Zonder toestemming van je levenspartner zal een Matra verhaal niet lang duren. :wink: :lol:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

inschrijf geld voor een persoon is gedaan op de rekening van benny.
ik hoor het wel als het toe gekomen is.
dan maar hopen op goed weer zondag.

godfriedlaat maar iets horen hoe we vertrekken ik kom dan mee met paul naar de afgesproken plaats en tijd. groetjes.
zeuneke
Posts: 186
Joined: Mon Feb 21, 2005 10:19 pm

Post by zeuneke »

Hey jongens,sorry dat het weer aan de late kant is maar mijn petekind viert zondag zijn verjaardag enik wist nog niet hoe dat zat.Nu is alles afgelast wegens de examens en dus kan ik mee zonder huiselijke problemen,ik heb Cor gemaild of hij me wil vergezellen en wacht nog op antwoord,ik ben er dus in principe bij maar ik zit liever met 2 dan alleen in de auto,het zou ook kunnen dat mijn dochter nog meekomt.Ik neem morgen contact op met de verzekering want ik schrijf hem pas in augustus vast in.
benny enof Jules je kan me rechtstreeks bereiken op frank.soentjens@telenet.be. sorry dat zo laat is maar volgens dat ik lees liever laat dan niet ....

groeten

frank
User avatar
GODFRIED
Posts: 9830
Joined: Sun Jan 30, 2005 2:51 pm
Location: Limburg

Post by GODFRIED »

Ludo is 30? genoeg? :lol:
Matra Bagheera S - 1977
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

kan er door. :wink: :D :lol:
Maes Jules
Posts: 554
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:12 pm
Location: Heule

Post by Maes Jules »

Frank

Welkom op onze rondrit :lol: ,beter te laat dan nooit,indien mogelijk laat zo vlug mogelijk weten met hoeveel personen u inschrijft.

Benny en Jules

Groeten
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Ik ben net terug van de thuishaven van onze troetelbeestjes, behoudens andere (familiale/communiefeest) verplichtingen ben ik er zeker bij. Ik check vanavond met de wederhelft.
ALAIN VAN AKEN
Posts: 4059
Joined: Thu Apr 11, 2002 2:00 am
Location: Begijnendijk
Contact:

Post by ALAIN VAN AKEN »

Dus toch communiefeest, klote, ik probeer toch nog om er vanonder te muizen. :evil: :evil: :evil: :evil:
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

godfried, al enig idee wie er zondag mee rijdt?
User avatar
ludo2
Posts: 454
Joined: Sun May 01, 2005 10:43 am
Location: 3582 koersel

Post by ludo2 »

benny wat is het juiste start adres? voor in tegeven op gps
benny
Posts: 3827
Joined: Wed Mar 12, 2003 8:14 pm
Location: izegem

Post by benny »

Het adres is:
't sluis
sluis 5
9810 Eke
Locked